Skip to main content

Goeiemiddag.  12 april is de glasvezel kabel binnen aangebracht. Nu heb ik daarna dezelfde dag nog op de chat gevraagd of ik overgezet kon worden naar glasvezel, want dit kon kosteloos met mijn abonnement. Dit was geen probleem en 19 april zou dit gebeuren. De rode kabel kreeg ik thuis gestuurd. 19 april heb ik heel de dag gewacht, maar niets gekomen of gebeurd.

Weer contact gehad met de chat en toen bleek dat ik nog geen glasvezelkastje heb. Ik gevraagd of dit dan mogelijk was en men gaf mij een nummer dat ik moest bellen om dit kastje te laten plaatsen. Ik dus bellen en de dame gaf mij aan dat zij mij niet kon helpen, omdat ik vooraf aan had moeten geven, met kabel aansluiten in huis, dat ik een glasvezelkastje wilde hebben.

Dit zou in de brief hebben gestaan, maar die heb ik nooit gehad.

Nu moest ik weer terug naar kpn chat, omdat zij dit in orde moeten maken.

Zo gezegd weer terug naar de chat.

Ik zou worden ingepland en binnen 3 werkdagen teruggebeld worden.

Je raad het al; niet teruggebeld en nog steeds geen kastje.

Nu heb ik vandaag telefonisch contact gehad met kpn en deze wist te melden dat er vandaag tussen 12:00 uur en 15:00 uur een monteur zou komen die het allemaal in orde zou maken.

Het is nu 16:45 uur en niets en niemand gezien.

 

Kpn,

Is het op een of andere manier mogelijk om mijn glasvezelkastje binnen geplaatst te krijgen, zodat ik mijn kabels aan kan sluiten en gebruik kan gaan maken van het glasvezel, zoals jullie mij dit hadden beloofd.

 

Vr.gr. 

 

Een radeloze kpn abonnee .

 

 

 

Even voor de duidelijkheid: u bent bestaande klant? U heeft nu gewoon verbinding via de telefoonlijn? Glasvezel is/word aangelegd in de hele straat en niet alleen bij u? Of wel?


Ja, ja, ja en ja.

Is overal in Spijkenisse aangelegd en al weken geleden binnen aangebracht.

Alleen nu al 4 x aangegeven dat het kastje aangelegd wordt, maar gebeurd maar niets.


Dan is het nog niet opgeleverd u krijgt vanzelf een inhome monteur aangewezen met tijd en datum. Opgeleverd in de zin van de lijn is er maar de verbinding nog niet.

Ja, ja, ja en ja.

Is overal in Spijkenisse aangelegd en al weken geleden binnen aangebracht.

Alleen nu al 4 x aangegeven dat het kastje aangelegd wordt, maar gebeurd maar niets.

 


In principe is het zo dat je helemaal niks hoeft te doen en dat KPN vanzelf langs komt om je over te zetten op glasvezel. Nu kan het mogelijk nog niet eens, want misschien is de centrale nog niet klaar. 


Hallo @Gunnie50 Welkom hier op het kpn forum en goed dat je hier even navraag over doet. Ik hoop dat de berichten van onze community je een beetje gerust hebben gesteld? 


Hallo @Gunnie50 Welkom hier op het kpn forum en goed dat je hier even navraag over doet. Ik hoop dat de berichten van onze community je een beetje gerust hebben gesteld? 

Ik wacht geduldig af.


Ik mag volgens mij niet vragen in welke wijk je woont van spijk dus doe ik dat ook niet, maar kijk even of je buren met een KPN abonnement al over zijn. In spijkenisse is helaas nog niet overal glasvezel gereed maar we doen wel ons best. Als je buren al een glasvezel aansluiting hebben is de kans groot dat die van jou ook moet lukken. 

 

Klein beetje leuke info;

- Als je daadwerkelijk glas krijgt is de kans aanwezig dat ik langs kom, ben constant in spijk bezig om het glasvezel aan te zetten

- Op mijn profielfoto sta ik in de glasvezel centrale (pop) van Spijkenisse welke nog in aanbouw is. 

- 19 mei is er een webinar over glasvezel in spijjenisse, deze presenteer ik samen met een collega uit de kpn winkel van spijkenisse. Inschrijven kan op kpn.com/spijkenisse