Skip to main content

Beste KPN,

 

Sinds maandag 4 mei heb ik een internet- en tv-abonnement bij KPN. Die dag is een monteur langsgekomen om alles te installeren, maar bleek de glasvezelverbinding niet actief te zijn. Hij gaf aan dit door te geven aan de KPN back office en dat zij contact met me op zouden nemen. Dit is helaas niet gebeurd. Daarom heb ik zelf heel wat gebeld naar KPN en KPN netwerk nl en contact gehad met andere bewoners in mijn gebouw. Daaruit bleek dat er wel glasvezelverbinding mogelijk is in mijn woning (bleek ook uit https://www.kpnnetwerk.nl/heb-ik-glasvezel/). Een medewerker van KPN heeft de melding bij de KPN back office nogmaals aangevuld, maar gaf aan dat hij geen contact met ze kon krijgen.

Mijn vraag is daarom: Hoe kan ik contact opnemen met de KPN back office of kan ik er op een andere manier voor zorgen dat mijn glasvezelverbinding wordt geactiveerd? Momenteel is mijn abonnement namelijk ingegaan, maar heb ik dus nog geen internet of tv.

Alvast hartelijk dank voor de hulp!

 

Vriendelijke groet,

Annetta

Ha @AnnaJ, welkom! Op de valreep (einde van mijn dienst ;-)) nog even een kort bericht! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we morgenochtend met je mee. Het kan in geval van zo'n glasvezel installatie in sommige gevallen wat langer duren, maar daar zou je dan sowieso nog niet voor hoeven betalen! 


Hallo Marcia,

Dank voor de snelle reactie! Mijn profiel is aangevuld met postcode, huisnummer en klantnummer. Ik hoor morgen graag meer, bedankt alvast!

Vriendelijke groet,

Annetta


Hallo @AnnaJ Dank voor het invullen van de gegevens. Wat ik zie is dat er inderdaad een technische probleem is, waardoor er vertraging is ontstaan. Wat ik zie dat men hoopt dit morgenochtend in orde te hebben gemaakt. Zodra dit het geval is, zal men contact opnemen om de aansluiting te verder in orde te maken. Vanzelfsprekend betaal je pas voor je abonnement als het signaal ook daadwerkelijk actief is. 


Hallo @Bart_

Bedankt voor de informatie! Ik wacht het even af dan tot morgen, hoop dat het dan allemaal op gang komt en ik dan meer hoor. En goed om te horen dat mijn abonnement dan pas in gaat. Fijn!

Vriendelijke groet,

Annetta


Beste KPN, 

Gister kreeg ik het bericht hierboven, waarin werd aangegeven dat vanochtend mijn verbinding in orde zou worden gemaakt en hierover contact met me zou worden opgenomen. Helaas is er tot op heden geen contact geweest en doet mijn internet het nog steeds niet vanwege de uitgeschakelde glasvezelverbinding. Is er een manier waarop ik contact op kan nemen met betrokkenen die dit kunnen verhelpen? Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Annetta

 

 


Hoi @AnnaJ . Jammer dat het nog langer op zich laat wachten. Er moet in de wijkcentrale een aanpassing gedaan worden. Blijkbaar zit daar vertraging op.

Ik heb een melding naar de backoffice gestuurd om jou op de hoogte te houden van de voortgang. Heb jij momenteel nog wel diensten van een voorgaande provider?

Heb je misschien ook een mobiel nummer van KPN? Want dan kan ik jou daar een gratis bundel op geven. 


@AnnaJ ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Hallo beide! 

Dit weekend zat ik nog zonder internet, dus die periode ben ik weinig thuis geweest. Gelukkig heb ik sinds gistermiddag een werkende glasvezelverbinding en dus werkend internet. Het lukt me alleen nog niet om het kastje werkend te krijgen in mijn kamer (ipv in de meterkast). Maar hier zal ik nog even over bellen om navraag over te doen.

In elk geval hartelijk dank voor de hulp van iedereen die meer informatie heeft gegeven en heeft meegedacht!

Vriendelijke groet,

Annetta


Heel fijn! Ik zie dat wij, na jouw bericht hier, een mail en sms hebben gestuurd, omdat we nog vragen hebben over je aansluiting. Zou je naar het betreffende nummer willen bellen? Mijn collega's kunnen je dan verder helpen.