Skip to main content

Na een dag werkend internet is de boel uitgevallen. De tests gedaan en het probleem zou bij ons liggen. Opvallend is dat het lampje met 'glas' (kastje waar signaal dsl, en glasvezel binnenkomt) het niet meer doet. Uiteindelijk geprobeerd een afspraak in te plannen met eem monteur, maar ook dat werkt niet. Nadat er drie keer foutmelding werd getoond heb ik ook dat opgegeven. Kan iemand, bij voorkeur geen robot of digitale customer k-Journey, dus met een kloppend hart en van vlees en bloed ons helpen? 

 


@YLunshof Dat klinkt als een behoorlijke valse start van het abonnement. Branden de rest van de lampjes nog wel op het glasvezelkastje? Anders zou ik die ook even een minuutje spanningsloos maken. Anders zou ik je toch willen adviseren om morgenvroeg even te bellen met 0800-0402. Als je dan inspreekt dat je een storing ervaart dan krijg je een collega van mij aan de lijn en die helpt je dan verder met het inplannen van een monteur.


Een dag klant en nu al problemen. De online test zegt ons dat er een intern probleem is. We kunnen niets vinden: het internet (en tv) heeft het een dag gedaan en plots, midden op de dag, viel de boel uit. Uiteindelijk een afspraak getracht in te plannen, maar ook daar 'ging iets fout'. Het 0800 nummer bood ook geen soelaas, op afstand resetten ging niet (resetten had natuurlijk al geprobeerd). Werken er mensen bij KPN en kunnen die ons helpen. Wil graag een afspraak met een monteur, liefst vrijdag voor 12h. Alvast bedankt voor de eerste mens die ik tegenkom in het metaversum van KPN....


Je kan 24/7 bellen met KPN op het hummer 0800-0402 en aangeven dat je storing hebt, hier moet namelijk gewoon een monteur langs. De NT heb je op de juiste manier aangesloten maar deze komt niet online, of de glasvezel kabel buiten is stuk of er zit een kabeltje in de centrale niet helemaal goed. Meestal is het dat laatste en is het een fix van een paar minuten.

Als u belt krijgt u eerst een bandje, vaak ook een sms met een link naar de website na het inspreken waarvoor u belt. Hoewel het aan de andere kant van de lijn hierna stil blijft wordt u na 10 seconde wachten toch doorgeschakeld naar een medewerker.

 

U kunt er ook voor kiezen om het via dit forum te laten lopen, enkel hebben moderatoren hier een langere reactietijd en duurt het dus langer eer u een monteur op de stoep hebt staan. Als je die route wilt bewandelen is het belangrijk dat u uw forumprofiel hebt ingevuld.

 


Gelukt om een afspraak te maken, maar dan wel pas maandag! Hoe zit het met de abbonnementskosten tot die tijd? 


https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

dus maandag als het weer werkt kun je vergoeding aanvragen.