Skip to main content
Beantwoord

Glazevel in Beverwijk

  • 11 September 2024
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Hallo, ik zou graag willen weten waarom ik nog steeds geen glasvezel heb, en om erachter te komen wanneer deze ongeveer zal verschijnen, staat er "Gepland" maar deze hangt al een hele tijd, er is al glasvezel op 1 km van mij , ik woon in het centrum van Beverwijk, er is glasvezel van Ziggo, maar ik wil niet veranderen, en de huidige snelheid (200/60) is voor mij niet genoeg, dus ik wil weten hoe ik optisch kan aansluiten glasvezel zo snel mogelijk naar mijn huis, ik woon nu 2 jaar in het centrum van Beverwijk, en elke keer weer hoop ik dat ze hem op ons willen aansluiten, maar dat lukt niet, alvast bedankt, en excuseer mij omdat ik een vertaler gebruik, omdat ik uit Oekraïne kom

 

Ook wil ik zeggen dat ik nu op Wijckermolen woon, en voorheen op Zuiderkade, de afstand is 850 meter, maar er is glasvezel van KPN, maar ik niet

 

Admin: Persoonlijke gegevens aangepast i.v.m. privacy

Hi @Vraagje over glasvezel, welkom hier. 

Als ik naar Beverwijk kijk zie ik dat er op dit moment 18% van Beverwijk is aangesloten op glasvezel van KPN. Voor de rest wordt er nog een ontwikkelplan gemaakt. Misschien kan @Ward_ hier iets algemeens over zeggen.

Mocht je vragen hebben over een specifiek adres, dan kun je dit navragen bij de beheerder. Het telefoonnummer is: 0880 06 37 44. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.


Het ontwikkelplan is klaar en voorbereidingen worden gemaakt. Communicatie volgt nog maar ik kan en mag niet vertellen wanneer dit gaat starten. 


Het ontwikkelplan is klaar en voorbereidingen worden gemaakt. Communicatie volgt nog maar ik kan en mag niet vertellen wanneer dit gaat starten. 

Hartelijk dank voor uw antwoord, maar acht u de kans groot dat eind dit jaar glasvezel wordt aangelegd?


Hartelijk dank voor uw antwoord, maar acht u de kans groot dat eind dit jaar glasvezel wordt aangelegd?

Die kans is nul. Want dan had u het allang gehoord. Het jaar duurt nog maar 3,5 maand 😁

Vanaf het moment dat op http://netwerk.kpn.com staat dat u glasvezel krijgt duurt het rustig nog 2 jaar voordat u een werkende glasvezel verbinding heeft.


Hartelijk dank voor uw antwoord, maar acht u de kans groot dat eind dit jaar glasvezel wordt aangelegd?

Die kans is nul. Want dan had u het allang gehoord. Het jaar duurt nog maar 3,5 maand 😁

Vanaf het moment dat op http://netwerk.kpn.com staat dat u glasvezel krijgt duurt het rustig nog 2 jaar voordat u een werkende glasvezel verbinding heeft.

Dat ligt erg aan waar je woont binnen het projectgebied. Maar dit jaar inderdaad zeker niet meer.


Reageer