Skip to main content

Mijn nieuwe Router werkt nog steeds niet.
Als Netwerk Penner, kan ik er met de kop niet bij, dat de router aan het internet moet hangen...wil je in huis aanpassen, laat vooral de voordeur open, zodat iedereen het ongedaan kan maken.
Wifi en Bluetooth werken samen, ene aan, dan de andere ook...ook al staat er van niet…
Die deactiveer Wifi knop, werkt dus niet.
Waarom configureren via het zeer instabiele en lekke Wifi signaal...waarom nog WPS gebruiken, die ook altijd actief blijft.
Waarom Vlans en Guest verbindingen...in mijn en elke omgeving waar ik even “PEN”, heeft elk huishouden van elke Provider, zoveel mogelijk Vlans en Guest verbindingen actief in het gebruik en niet door hun...weten zij veel.
Gebruik maken van Qr codes...maak het ze nog makkelijker…
INFORMEER DE KLANT, DAT WIFI EEN EXTRA SERVICES IS EN NIET DE VERANTWOORDING VAN KPN IS...LEES WETBOEK EN CONTRACT.
JA KPN KLANTEN...STOP MET KLAGEN EN JULLIE WIFI PROBLEMEN LIGGEN AAN DE ONKUNDE VAN JEZELF.
 
WEES BLIJ DAT KPN ER ALLES OPZET HET JULLIE NAAR DE ZIN TE MAKEN EN TE INVESTEREN IN STEEDS BETERE WIFI, OMDAT WE HIER EEN WIFI VERSLAVING HEBBEN.
WIL GEEN PROBLEMEN, KAN ER EEN DRAADJE AAN...GEBRUIK DAT EN JE MOBIEL OF TABLET GEWOON VIA DE DATABUNDEL HET NET OP.
IS SNELLER EN STABIELER DAN DAT PIEP WIFI EN JAAAA...EEN 4G VERBINDING IS VEEL SNELLER, SUPER STABIEL EN VEEL BETER TE BEVEILIGEN,,,E-SIM…
MAAR BEIDE GEBRUIKEN OP BV JE MOBIEL IS VRAGEN OM PROBLEMEN...2 VERSCHILLENDE PROTOCOLLEN, DIE ELK VOORRANG WIL HEBBEN. 
MAAK EEN KEUZE, OF HET INSTABIELE, VERWARDE EN ZWAKKE TEGENHANGER WIFI,  OF DE BESTE OPTIE...JE DATABUNDEL.
 
WANT DATABUNDELS KOSTEN HAAST NIETS MEER, STABIEL EN NOOIT MEER  ALS EEN IDIOOT ZOEKEN NAAR WIFI HOTSPOTS BUITEN DE DEUR.
MAAR JA...HET ZIET ER ZO COOL UIT...OP DE HOTSPOT BIJ DE MAC MET JE HAMBURGERMENU. 😂
HOTSPOTS IS NOG MEET VRAGEN OM PROBLEMEN…
KOM JE THUIS…ALLEMAAL  OPGESLAGEN WIFI NETWERKEN OP JE MOBIEL EN EENMAAL THUIS...JE MOBIEL WEET NIET WELKE TE GEBRUIKEN...DUS KPN HEEFT HET WEER GEDAAN EN MAAR KLAGEN. 👍
 
Nu KPN en ik weet dat het niet zomaar te realiseren is.
 
Zorg voor meer Support nummers...ze kunnen er maar eentje tegelijk onderscheppen.
Laat een gediplomeerde monteur, ter plekke de router configuren, beter is in een safe room, hoe de klant de instellingen wil en vooral Wifi.
Klant onmogelijk maken om instellen in de router te veranderen, maar een monteur langs moet komen.
99% van alle problemen opgelost. 
ja.. alwetende klanten...expres pur san...configuratie van een router vergt gedegen kennis en dat vind je niet op het web.
AFBLIEM’N ME DE FIKK’N.
 
JULLIE V12 ROUTER IS NIETS MIS MEE, MAAR DE FIRMWARE EN DE KLANT.
BESTEED HET MONITOREN, UPDATEN EN BUG FIXEN AAN EEN BETAALBARE DEGELIJKE PARTNER OVER...IK NOEM BV ...FRITZ!BOX.
DIE DOEN NIET ANDERS...WEG MET DIE SAGECOM, KOST MINDER, MAAR AL DIE ELLENDE NU IS LEUK.
EN HET WORDT ALLEEN MAAR ERGER...HIER OVER DE PAAL...IN DL...ZIJN ZE MIJLEN VERDER DAN HIER…
XS4-ALL...WETEN JULLIE NOG?
NU KUN JE ALS KPN HET VERSCHIL MAKEN…
ZIGGO GEEN F1 GRATIS MEER EN DAAR KOMT KPN…
 
SUPER ANGEBOD… SUPER VEILIG GLASVEZEL VAN KPN MET DE WELBEFAAMDE FRITZ!BOX.
DL MOOI ALLES LATEN MONITOREN EN OP AFSTAND AANPASSING KUNNEN PLEGEN, ALS DE KLANT DAT WIL...WANT ZE KUNNEN EN MOGEN ER NIET MEER IN.
MAAR ER IS PER WETGEREGELD, DAT ER KEUZE VRIJHEID IS EN IK LEES DAT JULLIE WEL DE FRITZ!BOX WILLEN LEVEREN, MAAR NIET ONDERSTEUNEN…ALLEEN DE EXPERIA BOX..
KOM OP ZEG...ZIT RUTTEN EN DE JONG IN HET BESTUUR EN REGELT GRAPPENSNAUTSER DE BEVEILIGING?
STUUR MIJ ER MAAR EENTJE OP...WANT BEN EEN MAAND VERDER EN NIKS...GEEN INTERNET, GEEN TV...DE INEXPERIA BOX…
 
IK ZIE HEM VOL VERTROUWEN TE GEMOED EN ZAL DAN VAKER BIJSTAAN MET RAAD…
NEEM IK  FORUM FRITZ!BOX WEL VOOR MIJN REKENING.
DIE BOX IS EEN GEBED ZONDER EINDE EN OOK DE LAST WAAR JULLIE KLANTEN AAN ONDER DOOR GAAN...DIE @?!#€@ KIDS.
 
IK VERWACHT MISSCHIEN EERST EVEN EEN BELLETJE, HOE DIT BERICHT IS ONTVANGEN.
 
SAMEN STAAN WE OP 1,5M AFSTAND...STERK
 
IK HOOR HET WEL...WANT WORDT WEER EEN AVONDJE MUUR KIJKEN ALS...ZEER HOOG RISICO GEVAL APPART...😒 

sorry hoor maar dit topic is een beetje nutteloos

zoals aangegeven neem de fitz en klaar


Moet ik hem wel een keer krijgen...

Vinkje aanzetten in je abonnement 😉

Ook al meermaals gezegd tegen je maar je leest dat niet 


@Hazimix Ramon, Je weet dat dit een openbaar forum is en dat iedereen kan lezen wat je allemaal schrijft hier?

Dus ook mensen van de UT, studenten, leerkrachten (die nooit van jou hebben gehoord), wijkagenten die ook op Twitter zitten, mensen die jou kennen en hier ook op het forum komen, mensen uit Twente enzovoort. 

Misschien maakt het jou niet uit, maar ik denk ik zeg het maar even. 


Dus ctrl alt del en je bent de klos, ik ben ethische hacker en bekend i die wereld.

Dus je bent een ethische hacker die professor is aan de Universiteit van Twente en tegelijkertijd enorme onzin verkondigt? Zie ook 

 

... en aller domste van de V12, dat hij aan het internet moet hangen, terwijl alles wagenwijd openstaat en toegankelijk is en ook van afstand  …

Dat is natuurlijk niet zo, hoe kom je daar toch bij.

 

Open mobiel maar eens en geen verbinding maken en alleen kijken hoeveel Wi-Fi netwerken er in de buurt zijn. Je zult er heel veel zien en ongeveer 3 a 4 die beginnen met de zelfde begin letters en/if cijfers en laatste volgen elkaar wel eens op. Zi zyl je er veel zien. Dat zijn wifinetwerken van bv de buren met virtuele wifi verbinding, maar zien ze niet, een SSID maar, de opvolgende worden door"hackertjes” gebruikt…

Ik zie ze niet, is er hier iemand die ze wel ziet of is ook dit verhaal weer onzin?


@Hazimix

even een vraagje hoe is die experiabox v12 stuk gegaan ?

ik ben wel benieuwd

 

Ga je hem nou een vraag stellen? Denk erom, hier gaan 12 posts en hele boekwerken overheen voordat je antwoord krijgt.


barst maar los met je vraag :wink:


Op afstand overgenomen en voltage opschoeven van een chip en stink rook…

Einde oefening 

 

 

Alsof ze zitten te wachten tot iemand een v12 aansluit. Wat een paranoia. Meneer ziet ze vliegen. 

Hoezo word jij gehacked? Ik ben nog nooit gehacked en ik denk het hele forum ook niet. Waarom jij dan wel? Uitgelokt? Of relateer je alles wat er gebeurt aan je zogenaamde kennis waardoor je alle vorm van realiteit kwijt bent? Als je muis niet meer reageert, omdat de batterijen op zijn, hebben ze dat ook van buitenaf gedaan zeker?

 


Moderators; zet hier een slotje op om de TS tegen zichzelf te beschermen a.u.b.

Zit zelf meer dan 25 jaar in het security vak en een Experiabox V12 opblazen op de geschetste wijze is totale onzin, net als de rest van het betoog. 


@Hazimix. Ik ga dit topic sluiten. Alles wat gezegd moest worden is inmiddels gezegd. Wil je een Fritzbox dan kun je of een Fritzbox huren via ons of je kunt een eigen Fritzbox aansluiten. 

Hier heb ik nog een heel handig topic over hoe je een eigen Fritzbox kunt aansluiten: Fritzbox

Als je telefonisch contact met ons wil kan dat ook, dat kan via ons gratis nummer 0800-0402.