Skip to main content

Graag zou ik weten wanneer ik mijn aansluiting kan upgraden van 500 mb kan upgraden naar 1 GB. Ik woon in het Arnhemse Spijkerkwartier (6828). Is er online ergens een planning in te zien?

Hallo @Kuifje6828 ,

Projecten die op de planning staan kun je vinden op deze website : 

https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status/

Op jouw postcode zie ik nog niets gepland taan. 

En hier kun je je abonneren op updates over jouw regio :

https://www.kpnnetwerk.nl/netwerkupdates/


Dank Noordzee, maar het is eigenlijk niet wat ik zoek. Waar ik interesse zou hebben is een planningsdocument van de upgrade van het totale netwerk, van 500 mb naar 1 gb.

 

 


Hallo @Kuifje6828 in MijnKPN kun je bij internet zien of er al 1Gbit beschikbaar is.

 


Snap ik @Kuifje6828 ,

Maar dat zie ik niet gebeuren. KPN zet momenteel vol in op de uitrol van glasvezel. En zodra de glasvezel is aangelegd, dan heb je voldoende internetcapaciteit. 

KPN gaat echt niet meer investeren in het kopernetwerk. 

 


Snap ik @Kuifje6828 ,

Maar dat zie ik niet gebeuren. KPN zet momenteel vol in op de uitrol van glasvezel. En zodra de glasvezel is aangelegd, dan heb je voldoende internetcapaciteit. 

KPN gaat echt niet meer investeren in het kopernetwerk. 

 

Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik heb al sinds 2007 glasvezel, ex-Xmsnet dat Telford werd en vervolgens KPN, op mijn woonadres. Ik zoek gewoon een planning van de totale uitrol. En ik snap dat je via mijn kpn kunt zien wat er op je adres te leveren is. Maar dat zoek ik dus niet, ik ben geinteresseerd in de uitrolplanning voor geheel Nederland, per stad/wijk etc. Maar ik weet dat jij daar niet over beschikt, dus discussie kan gesloten worden om te voorkomen dat dit een ellenlang topic wordt. 


Zo'n planning ga je niet krijgen. Want zoiets is typisch iets wat men doet als men er tijd voor heeft. Als ze er door personeelstekort nog even niet aan toe komen, dan schuiven ze het gewoon nog even voor zich uit. Een planning overleggen met klanten is dan niet handig natuurlijk, want die rekenen er dan op. Als het dan niet doorgaat gaan die klagen.


Hoi @Kuifje6828, zo'n algehele planning is er niet nee. Je kan enkel voor jouw eigen adres kijken hoe het ervoor staat. Maar ik begrijp dat daar zo nog geen planning voor is. 😞 Dan is het nog even afwachten tot de upgrade komt. Daar heb ik verder ook geen inzicht in.