Skip to main content

beste,

 

Wij krijgen steeds herinneringen om een modem terug te sturen, maar wij hebben alles al retour gestuurd!

Ik zou graag willen dat dit proces gestopt kan worden, zodat wij geen herinneringen meer ontvangen. Kunt u dat voor ons regelen?

Daarnaast wil ik ook even aangeven dat het er op lijkt dat KPN probeert telefonisch contact vrijwel onmogelijk te maken, dat vind ik zeer klantonvriendelijk. Maar dat horen jullie vast vaker.

@Reteip al die waarschuwingen kunnen inderdaad niet leuk zijn als de apparatuur al retour is. Als je je profiel in zou willen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt dan zal ik een melding voor je maken. Daarmee moeten de herinneringen stopgezet worden. :relaxed:


Beste Bram,

 

Als ik op de hyperlink ‘profiel’ klik die jij aangeeft, dan krijg ik onderstaande melding.

Kun je aangeven hoe ik mijn profiel aan jou kan duidelijk maken (het is namelijk allang ingevuld) zonder dat ik het met de rest van de wereld deel? Alvast bedankt.

 

 


Hallo @Reteip je krijgt toegang tot die pagina door in te loggen in je forum account.

Pas als je je forumprofiel invult kan (en mag) @Bram_  jouw gegevens erbij pakken. Volgens de privacyregels (AVG) mag dat anders niet. Dan blijf je “Reteip”. Alle velden in jouw profiel waar (privé) achter staat zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. 


@RBxx , dank je wel voor je toelichting.

@Bram_ , ik heb het profiel ingevuld, zou je het van daar verder op willen pakken? Alvast bedankt.

 

Groet, Reteip


@Reteip ik heb binnen de systemen aangegeven dat de apparatuur inmiddels retour is. Hiermee moeten de herinneringen stoppen. @RBxx heel erg bedankt voor het helpen bij het invullen van het profiel!