Skip to main content

De KPN kast hoek wittgensteinlaan - fietspad  Fregelaan - 1062 KC Amsterdam Nieuw West  is besmeurd met zwarte graffiti.

Kpn, wilt u deze kast als eigenaar zijnde laten schoonmaken?

Bij voorbaat dank,

 

Liesbeth van den Berg

 

 

 

 

Hoi @vandenB . Welkom op het forum.

Ik kan me voorstellen dat dat geen gezicht is. We hebben hier een centraal (gratis) nummer voor : 0800 0105

Mijn ervaring is dat er snel wordt opgenomen en de collega kan dan een ticket aanmaken.  Hierna wordt het meestal snel opgepakt.


dank voor uw bericht. ik heb dit begin maart 2020 aan uw collega doorgegeven, maar het

is ergens in uw KPN organisatie blijven hangen.

 

Wilt u het voor mij doorgeven?

 

Bij voorbaat dank.

 

Liesbeth


Dat wil ik wel namens jou doen. Ik weet uit ervaring dat ze dan om een foto gaan vragen. Kun jij er een kiekje van schieten en die hier plaatsen? Dan weten we gelijk zeker of het een KPN kast is. (soms is dat namelijk best lastig te zien)


dank voor uw hulp. Helaas heb ik geen fototoestel, maar het gaat wel degelijk om een KPN kast.

Een aantal jaren geleden heeft de KPN deze kast ook schoongemaakt. Het doorgeven van het adres 

wittgensteinlaan/ fietspad Fregelaan 1062 KC Amsterdam lijkt mij voldoende. 

met vriendelijke groet,

 

Liesbeth

 


Ik heb het doorgestuurd naar de juiste afdeling. Ik hoop dat ze het ook zonder foto gaan oppakken. Ik laat je weten hoe het afloopt.


dank voor de uitstekende service!


Hoi @vandenB . Helaas geven mijn collega's aan dat ze zonder foto geen actie kunnen ondernemen. 

Als ik in de buurt woonde had ik zelf even snel een foto gemaakt maar ik zit in Groningen ;-)

Ik wil met liefde je melding doorzetten maar dan heb ik wel een foto'tje nodig. Mocht je die kunnen doorsturen zou dat super zijn.


Beste Erwin,

 

dank voor je support.

 

Als KPN haar eigen materieel niet wil schoonmaken dan houdt het op.

De KPN kan een voorbeeld nemen aan de  Gemeente Amsterdam. Meldingen voor graffiti

bij de Gemeente Amsterdam doen we gewoon zonder foto, en wordt dezelfde

week nog netjes schoongemaakt.

 

Nogmaals het is aan de KPN of ze graffiti willen verwijderen. 

 


Ik vraag me af wat de moeite is om een foto te plaatsen?


Ik vraag me af wat de moeite is om een foto te plaatsen?

Beste Arie, dank voor het meedenken, maar ik heb geen fototoestel/mobile telefoon.

met vriendelijke groet, Liesbeth


Hoek Fregelaan - Wittgensteinlaan te Amsterdam Nieuw West - een KPNkast met graffiti. Hoe bereik ik degene bij KPN die deze kast schoonmaken? het opgegeven 0800-0105 geeft geen aansluiting (meer).

 

met vriendelijke groet,

 

Liesbeth van den Berg 


@vandenB . Dank! Dat is inderdaad geen fraai gezicht, Liesbeth.

Ik heb onmiddellijk een nieuwe melding gemaakt inclusief jouw foto.


@vandenB . Dank! Dat is inderdaad geen fraai gezicht, Liesbeth.

Ik heb onmiddellijk een nieuwe melding gemaakt inclusief jouw foto.

Beste Erwin, wat ben jij verschrikkelijk attent! dank voor de moeite, groet, Liesbeth


Toch nog even een update. De nieuwste informatie die ik heb is, dat alleen ‘aanstootgevende’ graffiti verwijderd wordt. Om eerlijk te zijn vind ik dat een vrij vaag begrip maar ik vermoed dat de graffiti die wij samen hebben doorgestuurd niet als dusdanig wordt aangemerkt. Ik vrees dat we dit dus niet schoon gaan krijgen :-(


Beste Erwin, dank voor de moeite, waar geen wil is geen weg. groet, Liesbeth


Dat is natuurlijk weer raar dat er nu opeens onderscheid in de soort graffiti wordt gemaakt. In mijn ogen is alle graffiti aanstootgevend.

 

Al besef ik wel dat het voor KPN dweilen met de kraan open is. Er lopen helaas teveel figuren met een spuitbus op zak rond.

 

 


Dat is natuurlijk weer raar dat er nu opeens onderscheid in de soort graffiti wordt gemaakt. In mijn ogen is alle graffiti aanstootgevend.

 

Al besef ik wel dat het voor KPN dweilen met de kraan open is. Er lopen helaas teveel figuren met een spuitbus op zak rond.

 

 

Ik vrees het ook, @Hsd .  Als zij, na het schoonmaken, wegrijden en de ‘artiesten’ komen alweer uit de bosjes om opnieuw toe te slaan (zeker als het om tags gaat. ) dan kan ik me de afweging wel voorstellen.

Neemt niet weg dat ik het ook heel erg lelijk vind en zou wensen dat we dit gewoon te allen tijde zouden verwijderen.