Ik heb vorig jaar in oktober 2023 al een aanbod gehad dat mijn internet snelheid verhoogd ging worden van 50 Mbps naar 100 Mbps. Ondanks alle beloftes is dat nooit gebeurd, de bevestigingsmail van de verhoging heb ik dus nooit ontvangen. Wat schetst mijn verbazing, ook dit jaar kreeg ik in september 2024 wederom dezelfde belofte dat mijn internet snelheid weer verhoogd ging worden van 50 Mbps naar 100 Mbps. Ook deze verhoging is nooit tot stand gekomen, wederom geen bevestigingsmail van de verhoging ontvangen.
KPN beloofd mij tot twee keer iets te zullen doen en doet het dan om één of andere reden niet. Dit is in mijn ogen gewoon treiteren van klanten, meer niet. Ik wacht dus de belofte van de snelheidsverhoging in 2025 met een gerust hart af van want zo consequent zullen ze bij KPN wél zijn denk ik.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Bladzijde 1 / 1
Bedankt KPN voor het verplaatsen van mijn bericht naar een plek waar niemand hem lezen kan. Als jullie zoveel energie zouden steken in het nakomen van jullie beloftes dan zou ik niks te klagen hebben.
SUCCES MET DEZE VERDERE VORM VAN CENSUUR.
Hoi @PatjeK . Ik denk dat hier sprake is van een misverstand.
Als jij reageert in andermans topic met een eigen vraag is dat niet handig. In zo'n geval maken we een apart topic voor je vraag aan. Dat is hier ook gebeurd.
Dit topic duikt dan op als nieuwste op de overzichtspagina en kan door iedereen gezien worden. Van censuur is dus geen sprak.
Wat je vraag betreft. Dat is wel apart en jammer te noemen. Wat voor type verbinding heb je ? Glasvezel of een koperverbinding?
Hallo,
Ik heb een “ouderwetse” ADSL verbinding en die is volgens mij van koper.
Hallo @PatjeK ,
Je kunt jouw abonnement zelf aanpassen van 50 Mbit/s naar 100 Mbit/s door te verlengen.
De kans is groot dat jouw abonnement dan ook nog eens goedkoper wordt. Check dat wel even voordat je in de laatste stap op akkoord drukt.
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Hoi @PatjeK . Ik wil graag even meekijken.
Soms worden die mailtjes per ongeluk naar klanten verstuurd waar zo'n snelheidsverhoging helemaal niet mogelijk is. En als je dan verkeerd in de database staat blijft dat gebeuren.
Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?
Hallo,
Ik heb mijn profiel bijgewerkt.
Ik zie het al, @PatjeK . Jij zit op een hele oude propositie. (abonnement vorm) . Die snelheidsverhoging gaat alleen werken als je over gaat naar de nieuw abonnementsvormen.
Dat wil ik in dit geval afraden want de deal die je destijds hebt afgesloten is een stuk voordeliger dan wat internet only nu kost.
Gevolg is wel dat je dus niet in aanmerking komt voor dit soort aanbiedingen.
Bedankt voor het uitzoeken. Ik was sowieso niet van plan om over te stappen naar een ander abonnement maar als mij tot twee keer toe door KPN iets beloofd wordt dan vind ik dat ik daar recht op heb. En als jullie om de één of andere reden deze beloftes niet willen/kunnen nakomen dan moet je ze überhaupt niet doen. Dat is in mijn ogen een vorm van misleiding.
Bedankt voor het uitzoeken. Ik was sowieso niet van plan om over te stappen naar een ander abonnement maar als mij tot twee keer toe door KPN iets beloofd wordt dan vind ik dat ik daar recht op heb. En als jullie om de één of andere reden deze beloftes niet willen/kunnen nakomen dan moet je ze überhaupt niet doen. Dat is in mijn ogen een vorm van misleiding.
Ik snap wat je zegt. KPN werkt met geautomatiseerde systemen en een zogenaamde leverstraat. Om de zoveel tijd komen nieuwe pakketten en gaat de hele techniek een stapje verder.
Helaas houdt het systeem dan geen rekening met klanten die nog op een oudere propositie zitten. Dis is een technisch mankement en daarvoor excuus namens KPN.
Weet dat , zo lang jij op deze oude (gunstige) propositie blijft, je -technisch- niet over kan op een snellere verbinding. Dus het is dan een beetje kiezen of delen.
Zoals je zelf al aangeeft zit je nu goed. En ik zou ook lekker blijven zitten. Eventuele nieuwe mailtjes kan ik helaas niet voorkomen. Ik hoop dat deze uitleg het proces een beetje opheldert.
ik heb 13 oktober ook een mail gehad voor de gratis snelheidsverhoging. Op 19 december maar eens gebeld wanneer dat eindelijk gaat gebeuren. Het antwoord (echt waar) “ de kleine lettertjes, meneer. Doordat u uw abonnement begin dit haar hebt verlengt komt u niet in aanmerking voor de gratis verhoging. Lijkt mij een goede reden om weg te gaan. Voordeeltjes zijn blijkbaar alleen voor nieuwe klanten
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.