Skip to main content

Ik heb vorige maand een brief gehad met het nieuws dat mijn internet gratis verhoogd wordt naar 100 mb. Ik lees dat mensen een bevestigingsmail krijgen? Ik heb niet ontvangen via de mail en m'n internet is niet verhoogd. Moet ik hier zelf actie op uitzetten of wordt het mogelijk nog ergens verhoogd? 

Hi @Peterbrabant, welkom op het forum. 

Je hoort hier inderdaad een bevestiging van te krijgen. Kan het zijn dat je nadat je die brief hebt ontvangen je abonnement hebt aangepast? 

Zou je hier ook een foto willen plaatsen van die brief? Uiteraard zonder je naam en adresgegevens. 


Hoi Alex,

 

Helaas heb ik de brief niet meer, omdat er in stond dat het automatisch binnen een maand geregeld zou worden. Ik heb daarom de brief weggegooid. Ik heb m'n abonnement in de tussentijd niet aangepast. Ik heb al jarenlang hetzelfde abonnement.


Hi @Peterbrabant, welkom op het forum. 

Je hoort hier inderdaad een bevestiging van te krijgen. Kan het zijn dat je nadat je die brief hebt ontvangen je abonnement hebt aangepast? 

Zou je hier ook een foto willen plaatsen van die brief? Uiteraard zonder je naam en adresgegevens. 

Is er nog een andere mogelijkheid om hiernaar te kijken?


Hi @Peterbrabant, welkom op het forum. 

Je hoort hier inderdaad een bevestiging van te krijgen. Kan het zijn dat je nadat je die brief hebt ontvangen je abonnement hebt aangepast? 

Zou je hier ook een foto willen plaatsen van die brief? Uiteraard zonder je naam en adresgegevens. 

Is er nog een andere mogelijkheid om hiernaar te kijken?

Zeker, het is wel lastig dat je de brief niet meer hebt. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hi @Peterbrabant, welkom op het forum. 

Je hoort hier inderdaad een bevestiging van te krijgen. Kan het zijn dat je nadat je die brief hebt ontvangen je abonnement hebt aangepast? 

Zou je hier ook een foto willen plaatsen van die brief? Uiteraard zonder je naam en adresgegevens. 

Is er nog een andere mogelijkheid om hiernaar te kijken?

Zeker, het is wel lastig dat je de brief niet meer hebt. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Ik heb de informatie ingevuld. Heb je hier voldoende aan?


Dankjewel voor je gegevens, ik zie een upgrade van 50/5 naar 50/50, Dat betekent 50 Mbps download en 50 Mbps upload.

Weet je zeker dat er in de brief 100 Mbps stond? Ik kan dat niet plaatsen namelijk. 


Ja dat weet ik 100% zeker dat dat in de brief stond. Die upgrade van 50/50 heb ik zelf aangeklikt, omdat we net glasvezel hadden en toen zag ik in mijn kpn dat ik dit gratis om kon zetten, maar ik had al 50/50. In die brief stond een upgrade naar 100, dus daar zat ik op te wachten omdat 100 mbit wel welkom is inmiddels. Ik vond het al een mooie actie van kpn voor zijn vaste klanten.


Hi Peter, ik ben je niet vergeten en ben voor je bezig te achterhalen waarom deze upgrade bij jou niet is gelukt. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.


Goedemiddag!

Bedankt voor jouw bericht! Super fijn dat je dit aan het uitzoeken bent voor mij. Dat waardeer ik echt! Ik hoor graag van je als je iets meer weet!


Goedemiddag, Ik ga er van uit dat je een brief hebt gehad van xs4all die aangekondigd heeft om je internet snelheid te verhogen? 

Ik heb zelf ook een brief gehad, maar ook hier is er nog niets verandert. Op tweakers heeft er wel iemand aangegeven dat er problemen waren ontstaan tijdens een eerdere batch klanten die waren overgezet naar een nieuwe snelheid, en dat ze dat eerst willen oplossen voordat er andere klanten worden overgezet naar de snelheid in de brief de je hebt gekregen. 

 

Een tijd of datum werd er niet gegeven, dus ik heb geen idee wanneer wij worden overgezet. Nog even geduld dus!


Goedemorgen, ik heb ook zo'n brief gehad van XS4all (gedateerd 7 december jl.) maar geen email zoals werd vermeld.

Eind december contact gehad met XS4all en die wist mij te bevestigen dat er technische problemen waren die men eerst wilde oplossen hetgeen enkele weken zou kunnen duren.

Wel aangegeven dat het zo net was om de klanten die een dergelijke brief hebben gekregen een update te sturen want ik (wij) hangen ergens in het luchtledige. Excuses maar u zult nog een paar weken moeten wachten.

Net de nieuwe factuur gekregen waar de verhoging ook in vermeld zou worden maar niets dus ik denk dat men er nog mee bezig is (hoop ik) maar de vraag is hoe lang moet zo iets duren!?

Kan iemand van KPN een update verzorgen omtrent de status van de technische problemen c.q. wanneer de mensen die een brief hebben gehad (zoals ik) hun (in mijn geval 50 naar 100 Mbit) gratis upgrade actief gaat worden!?

 


Hi Peter, ik ben je niet vergeten en ben voor je bezig te achterhalen waarom deze upgrade bij jou niet is gelukt. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Heb je al een antwoord toevallig? Het is inmiddels weer even geleden dat ik iets gehoord heb.


Hi Peter, ik ben je niet vergeten en ben voor je bezig te achterhalen waarom deze upgrade bij jou niet is gelukt. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Heb je al een antwoord toevallig? Het is inmiddels weer even geleden dat ik iets gehoord heb.

Ik ben hier zojuist wederom achteraan gegaan, ik kom hier in ieder geval dinsdag op terug. Ik hoop dat je nog even geduld hebt, ben voor je bezig. 


Hi Peter, ik ben je niet vergeten en ben voor je bezig te achterhalen waarom deze upgrade bij jou niet is gelukt. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Heb je al een antwoord toevallig? Het is inmiddels weer even geleden dat ik iets gehoord heb.

Ik ben hier zojuist wederom achteraan gegaan, ik kom hier in ieder geval dinsdag op terug. Ik hoop dat je nog even geduld hebt, ben voor je bezig. 

Ben je wijzer geworden? Bedankt nogmaals voor jouw inzet!


Goedemorgen, ik heb zo even weer contact gehad met XS4all en de persoon aan de telefoon wist precies waar het over ging (want ik ben niet de enige klant de belt!!!) en hij had zijn antwoord al klaar.

Door de technische problemen met de uitrol c.q. het stabiel werkend krijgen van de verhoging heeft men half december 2023 de uitrol stil gezet. Zoals de persoon aangaf heeft men bij KPN te veel hooi op hun vork genomen.

De uitrol is nu volgens de persoon nu weer opgestart maar wordt in kleinere hoeveelheden klanten uitgerold maar op de vraag in welke batch ik dan zit kon hij niets zeggen want daar is totaal geen inzicht in.

Wederom aangegeven dat het netjes zou zijn als XS4all zijn klanten die het betreft een brief zou sturen omtrent deze situatie (met excuses) en wanneer ik (wij) de upgrade dan wel kunnen verwachten want ik neem aan dat men bij KPN een lijst heeft welke klanten omgezet moeten gaan worden.

De persoon ik kwestie gaf aan dat men deze klachten naar een hoger niveau heeft getrokken maar dat er voor nu niets mee gebeurt is.

Voor nu is het wachten geblazen maar hopelijk niet tot Sint Juttemis en ik hoop dat iemand van KPN dit bericht leest en daar iets mee doet voor ons allemaal.


Hi Peter, ik ben je niet vergeten en ben voor je bezig te achterhalen waarom deze upgrade bij jou niet is gelukt. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Heb je al een antwoord toevallig? Het is inmiddels weer even geleden dat ik iets gehoord heb.

Ik ben hier zojuist wederom achteraan gegaan, ik kom hier in ieder geval dinsdag op terug. Ik hoop dat je nog even geduld hebt, ben voor je bezig. 

Ben je wijzer geworden? Bedankt nogmaals voor jouw inzet!

Ik ben hier nog mee bezig, dit is toch iets anders dan wat Hildo aangeeft overigens. 

@Peterbrabant. ik ben je niet vergeten, ik ben nog in overleg met onze technische mensen om te kijken waarom dit niet vanzelf is gegaan. 


Thank you for sharing this.


Thank you for sharing this..


Goedemorgen, in vervolg van mijn eerdere bericht kan ik mededelen dat ik eergisteren avond de diverse e-mails heb mogen ontvangen van XS4all inzake mijn gratis upgrade van 50Mbit naar 100Mbit en dat deze nu geactiveerd is. Ik heb nu dus gratis 100 Mbit snelheid!

Ik heb het vermoeden dat men met een inhaalslag bezig is en ik hoop voor de diegene die nog zitten te wachten dat dit ook bij hen snel zal plaatsvinden.


@hildokrook, dank voor de update. 

@Peterbrabant, is dit in jouw geval ook gelukt?


@hildokrook, dank voor de update. 

@Peterbrabant, is dit in jouw geval ook gelukt?

Ik heb nog geen mails mogen ontvangen helaas.


@hildokrook, dank voor de update. 

@Peterbrabant, is dit in jouw geval ook gelukt?

Ik heb nog geen mails mogen ontvangen helaas.

Ben je inmiddels nog iets wijzer geworden? Ik heb nog steeds geen mail o.i.d. gehad.


Hi Peter, ik heb een reactie gekregen. Het lijkt erop dat die brief per abuis naar jou is gestuurd. De abonnementen die in aanmerking komen voor de gratis verhoging zijn namelijk oude abonnementen die in verhouding duurder zijn dan de huidige samenstelling. Het spijt mij ontzettend voor dit misverstand, maar ik moet helaas meedelen die verhoging voor jou niet van toepassing is. Waarvoor mijn oprechte excuses. Erg jammer dat je die brief niet meer hebt met je naam en adres, dan had ik dit nog kunnen voorleggen aan de desbetreffende afdeling. Nogmaals mijn excuses voor dit onnodige en slordige ongemak.Â