Hoi @margriet 20Â
Jij hoeft hierin niets te doen of ondernemen, het gebeurt volledig automatisch.
Het antwoord binnen hoeveel tijd de snelheidsverhoging wordt doorgevoerd lees je hieronder:
Wanneer wordt mijn snelheid verhoogd?
Heb je een brief of e-mail ontvangen over een gratis snelheidsverhoging?
Dan verhogen we snelheid binnen een maand.Â
Je hoeft zelf niets te doen.Â
Je hoeft ook je abonnement niet te veranderen, dit blijft hetzelfde.
Kijk ook even goed in je brief of e-mail, of er een bepaalde datum genoemd wordt.
Wat kan de gratis snelheidsverhoging in de weg zitten?
Heb je een wijziging in je abonnement gedaan die nog niet klaar is, dan kan het langer duren voordat je de hogere snelheid krijgt.
De openstaande wijziging moet eerst klaar zijn.
Verander je zelf je abonnement naar een nieuwer of ander type, nadat je dit bericht al gehad hebt? Dan krijg je de snelheid die hoort bij het door jou nieuw gekozen abonnement.
Â
Meer informatie (link):Â Gratis snelheidsverhoging
Â
ah oke bedankt voor je reactie
wat verwarrend dan er stond nl in de 1ste mail dat het pas inging nadat ik een bevestigings mail kreeg binnen 7 dagen
thx fijne avond
Â
Â
Â
Hoi Magriet! Welkom op de KPN Community, Dat kan inderdaad voor verwarring zorgen. Ik hoop dat de snelheidsverhoging snel zal worden doorgevoerd!
Hoi @margriet 20Â
Ik heb je graag geholpen.
Tevens hoop ik net zoals moderator @Remco van KPNÂ , dat je gauw gebruik kunt maken van je snelheidsverhoging.
@margriet 20Â Hi Margriet, ik ben toch nog even benieuwd.
Gewoonlijk wordt je snelheid binnen een maand verhoogd, als je zo'n brief of mail ontvangt. Ik begrijp uit jouw bericht wel dat de eerste mail langer geleden is. Heb je ook niks meer ontvangen in de spam map van je mailbox? En heb of had je geen openstaande veranderingen van je abonnement? Want die kunnen dan ook in de weg zitten, zo lang ze nog niet klaar zijn, waardoor de snelheid langer op zich kan laten wachten.
hoi Alexandra
heb na 23 september niets meer ontvangen over de snelheids verhoging
en ook op mijn afrekening van oktober staat het niet vermeld
Hmm, dan wil ik toch even voor je kijken @margriet 20. Vul je je profiel zo volledig mogelijk in met jouw naam, adres en klantnummer, en geef je me daarna hier een seintje? Dan weet ik dat je ze ingevuld hebt.
​@margriet 20 Dankjewel! Ik ga op onderzoek uit. Ik weet niet hoe snel ik uitsluitsel voor je heb, maar ik hou je op de hoogte en laat het weten als ik nieuws heb.