Beste
Waar kom je dan op uit???
Je moet ongeveer 920/920Mbit/s kunnen halen.
Heb je toevallig ook een "draadloze" verbindingsset in gebruik?
Zo ja, koppel alle adapters dan eens los en meet opnieuw.
Elke dag alles opnieuw opstarten. Slechte kwaliteit. Omdat alles op het ultralabiele internet van KPN draait niets dan haperingen en niet reagerende afstandsbedieningen. Veel collega’s hebben gekeken. Beter terug naar vroeger met kabels en extern advies. Aan KPN heb je niets. Mag blij zijn als
je na half uur muziek de call center medewerker kunt verstaan die alleen standaard tekst kunnen oplezen
Als je antwoord geeft op de vragen kunnen we je wellicht helpen. Welke snelheid heb je als je meet met een bekabelde pc of laptop? Alleen dan weten we of de hele verbinding niet goed is of dat het echt een wifi probleem is.
Beste Joep,
ik heb alles draadloos. Dat was altijd prima behalve de boven verdiepingen (alleen 4 g van de 5). Sinds de nieuwe kastjes die niet meer op een ontvanger op een stekker in het stopcontact zitten is het pet. De kwaliteit van de router, modem en ontvanger is gewoon van Chinese maatstaven: inferieur
Dit onlangs ook al aangegeven in de KPN winkel in Apeldoorn: de medewerkster
daar gaf al aan dat het klachten regende en ik beter terug kon gaan naar bekabelde apparatuur……Klagen hier heeft ook geen zin net als bellen met
KPN.
Kpn heeft 2.5 miljoen klanten. En dat is niet omdat het allemaal zo slecht is. Misschien is er wel iemand in de buurt die iets heeft wat jouw wifi verstoord. Wifi is vrij eenvoudig te verstoren. Bestel dan gewoon een monteur! Kost niets als het een probleem is in het kpndomein! Overigens zijn de forumleden van het forum gewoon behulpzame klanten.
Ik hoop dat je nog tijd vindt om antwoorden te geven op de vragen die gesteld zijn en dan vooral die vraag over die "draadloze" verbindingsset. Want als je die nog steeds in gebruik hebt dan zou die weleens de boosdoener kunnen zijn.
Waar ik ook benieuwd naar ben is welke Experia/KPN Box je hebt en of je ook nog wifi accesspoints gebruikt en zo ja, welke.
Zoals hier al minstens 2 ervaren KPN-gebruikers aangeven, waaruit bestaat je wifi-omgeving? Zonder die gegevens is het koffiedik kijken om je raad te geven.
Ik persoonlijk heb "maar" 50Mb glasvezel en een perfecte wifi-omgeving.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.