Skip to main content

Hallo allemaal. Zie het ff niet meer zitten. We hebben 2 tv's, eentje boven en eentje in de woonkamer. We hebben de experiabox en 2 dvs650 om boven ook tv te kunnen kijken. Daarnaast hebben we 2 hmb2260. Regelmatig hebben we boven haperend beeld. Onder hebben wij zeer zelden een probleem.  Na de resetprocedure gevolgd te hebben doet ie het een tijdje weer maar sinds 2 weken doet ie het minder lang. Nu sinds 2 dagen is het echt hommeles. Resetten helpt niks. De lampjes van de dvs branden alle 3 wit. Op een gegeven moment wilde de experiabox oom niet echt opstarten. Bleef een aantal keren lang hangen, slecht 2 lampjes brandden cq. Knipperden. De kabels zitten goed aangesloten. Nu onder de heb na de zoveelste keer opnieuw te hebben opgestart, zag ik ff het blauwe opstartmenu (70%...75% etc) maar plots werd het beeld van mijn tv onder zwart. Llwen de letters hdmi verschenen in beeld. De heb was helemaal opgestart en ik kon van zender naar zender schakelen, doch het beeld bleef zwart. Hierop controleerde ik de tv-ingang, dich deze was correct. Heb zelfs alle ingangen gecontroleerd alsmede ook de hdmi-kabel in de andere hdmi- aansluitingen van de tv gestoken, echter geen resultaat. Hierna sloot ik een gloednieuwe hdmi- kabel aan tussen de tv en de hmb2260, echter geen resultaat. Hierna pakte ik de hmb2260 van boven en ruilde die met die van onder. Resultaat: perfect beeld en geluid. Hierop de hmb2260 van onder boven aangesloten,  resultaat: geen videosignaal zegt de tv. Deze mededeling gaf hij ook toen de ene hmb2260 was aangesloten. Het wordt me nu een beetje ingewikkeld...waaraan ligt het probleem? Aan de hmb2260? Volgens mij niet…

Eerst had ik onder geen probleem met de hmd2260 en nu plots zwart beeld en boven zegt de tv geen videosignaal,  terwijl die van boven eerst ook de foutmelding kreeg van de tv dat er geen videosignaal was maar onderen plots perfect werkt??? Trouwens de dvs650 heb ik geüpdatet, maar schijnbaar hadden deze al de laatste update....mijn Latijn houdt op. Please help me.  Het raam staat op een kiertje! 

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

Hoi @Winnie Meijers . Welkom op het forum.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?