Skip to main content

Hallo,

Ik heb steeds vaker en consequenter haperend beeld op LG smart tv.

hardware :  modem zwart KPN box 12, twee superwifi, zwarte kastjes ExperiaWIFI-3ACB62. Smart TV LG, bekabeld rechtstreeks aan modem.

Kijk tv voa NLZiet, discovery, nerflix. Alle 3 apps geven zelfde haperingen.  een seconde of nog korter. Iedere paar minuten

Volgende stappen genomen, geen hielp

  • modem en glasvezelkastje 5 minuten uitgehad
  • super wifi gereset.  gecontroleerd op firmware
  • Andere kabel geprobeerd
  • tv stroomloos 5 minuten
  • apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd

Wat kan ik nog doen of ligt de oorzaak ergens anders?

 

Hi @Schorpioentje, na alles dat je al hebt geprobeerd had ik niet verwacht dat de apps nog haperen, maar toch gebeurt het nog, lees ik.

Je gebruikt de apps rechtstreeks via je LG TV begrijp ik. Goed dat je bekabeld én met andere kabel hebt getest. Maakt het nog uit of je wifi probeert? Gewoonlijk zou een van deze stappen moeten helpen, zeker het stroomloos maken van je tv en het opnieuw installeren van de apps. Als het zo blijft, dan raad ik je aan om contact te zoeken met LG voor verdere ondersteuning. Zij kunnen je verder helpen met uitzoeken wat de oplossing hiervoor is.


Ik vrees ook dat het aan de tv ligt.  Ik had nog een chrome cat cast liggen en daarmee geen probleem. Is alleen trager.  

Heb geprobeerd ipv kabel via WiFi maar dan nog meer haperingen. 

Dank je voor reactie,  ik wilde zeker weten dat ik alles geprobeerd heb. 

Reactie van lg is dat tv ws verouderd is,  is 4 jaar oud.  Zucht.  


@Schorpioentje Hè dat is zuur. Je zou de klantenservice van LG nog een laatste poging kunnen geven, misschien blijken er later nog andere opties te zijn. En anders hoop ik dat je er uit komt met de Chrome Cast als alternatief! Heb zelf ook tijden een Chrome Cast gebruikt bij mijn tv en dat beviel prima :)