Skip to main content

14/12 - regelmatig haperend Internet. Zowel op TV als op PC/LT.

Screenshot TV

 

inloggen in Experiabox lukt ook niet (PC en Mobiel):

Screenshot Mobile Chrome

Als het wel lukt en je ververst dan gaf deze een paar keer aan dat de informatie niet van de server gehaald kan worden. De menustructuur blijft overigens wel in tact maar de content kan niet opgehaald worden.

Uptime op de router is 1 uur en 49 minuten. Het is nu 14:35 en dat is vreemd de laatste keer dat ik geen connectie kon maken was om 14:06 (zie screenshot mobiel) maar ook niet via PC

Uptime volgens Experia

Al meerdere malen router gereset, spanning eraf, herstel knop, via 0800 0402 (spraak analytics). op 10 november ook een topic gelogd hierover TOPIC 10/11/20.

Alle tips en trics uit de FAQ helpen niet. Graag jullie hulp in deze.

Met vr grt,

Danny

 

nou alsof de duivel er mee speelt 14:50:

geen internet op bijv www.nu.nl:

en niet in kunnen loggen op de experia box:

en 8 minuten later zijn we er weer en de verbinding blijft doodleuk op 2 uur en 13 minuten staan.

om niet veel later (14:58) weer aan te geven dat het pagina verzoek mislukt is:

 


tijdje een ping -t gedaan op (kpn.com):

Ping statistics for 13.248.191.199:
    Packets: Sent = 2650, Received = 2598, Lost = 52 (1% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 6ms, Maximum = 64ms, Average = 7ms
Control-C
^C

Time Out

 

Antwoord van 13.248.191.199 op basis van milliseconds, na ongeveer 240 pings een time out

 


Hoi @Danny-H,

Bedankt voor het bijvoegen van al jouw gegevens. komen de problemen nog steeds voor? 

Ik heb jouw modem en verbinding uitgemeten maar ik zie (inmiddels) geen onderbrekingen meer.


sorry voor de late reactie, maar nee geen probleem ik heb geen idee waar het mis ging. ticket mag gesloten worden. dank