Skip to main content

Geachte moderator. 

Ik heb een vraag over mijn internet en TV aansluiting. Ik ben 15 Sept verhuisd en alles netjes optijd geregeld bij jullie en zou vanaf 23 sept aangesloten worden op het nieuwe adres, maar aangezien de vorige bewoonster te laat heeft opgezegd bij jullie zou het 15 okt pas van start gaan. 

Nu heb ik toch maar eens geprobeerd om de Experiabox aan te sluiten en tot mijn verbazing zijn alle lampjes groen wat eerst rood was (service)  is het nu dan niet alleen een kwestie van activeren bij jullie??.  Krijg een beetje een punthoofd van het noodpakket die het om de haverklap niet doet wn tenslotte moet ik wel gewoon door betalen voor mijn internet en TV aansluiting. 

Hopelijk kunt u mij helpen

Groetjes

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Bianca0703 
Als alles groen brandt dan moet je ook signaal hebben.
Heb je de rest wel aangesloten?
Gewoon proberen, ik denk dat het wel werkt.
Zo niet welke foutmelding krijg je?


Hallo Huistijger

Dank je wel voor de reactie en heb je advies opgevolgd, in principe doe de TV en TV ontvanger alles alleen blijft hij op 95% staan en krijg in beeld. "Blijf dit beeld langer dan 10 min staan herstart dan de TV ontvanger.  Heb ik inmiddels ook alweer herstart maar blijf deze zelfe melding constant houden. 

Groetjes


Zet hem eens helemaal uit met de schakelaar aan de achterkant.
Wacht 1 minuut en probeer het dan nog een keer.
Zit de ontvanger wel rechtstreeks op de experiabox?


Beste Erik. 

Heb mijn eigen digitenne kastje geinstalleerd,  zenders gezocht en wederom alleen Ned 1,2 en 3.

Krijg nu de melding mijn abonnement is niet geactiveerd. En bij mijn abonnement status staat basis abonnement  NEE.

Al 2 weken lang niks anders dan problemen van geen zenders tot problemen opwaarderen enz enz

 

*Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic


Beste Huistijger. 

Alles is goed aangesloten helaas zonder succes kasje enige tijd uitgeschakeld aan de achterkant maar blijft hangen op 95%.


Als het werkt is dat natuurlijk heel mooi en kun je de verbinding natuurlijk gewoon gebruiken. Als dat zo is zit je waarschijnlijk nog op de verbinding van de vorige bewoner. Internet zal dan misschien al wel werken maar interactieve TV waarschijnlijk nog niet.
Als die internetverbindin nog wel werkt zou je misschien via tv.kpn.com of de app (als tussenoplossing) TV kunnen kijken.
Volgens mijn gegevens wachten we nu tot er achter de schermen iets omgezet wordt in de straatkast. Dit zou op 15-10 afgerond moeten zijn.

 

edit: Ik heb je bericht uit het digitennetopic hier ook even mee samengevoegd. Werkt deze inmiddels ook weer?