Skip to main content

ik heb maar één ontvanger. Ik heb wel de tweede afstandbediening terug gevonden. ik denk dat hij mee verhuisd is met onze dochter, deze kan het kasje ook niet meer terug vinden.  Wat kan ik nu het beste doen?

Heeft u al aan uw dochter gevraagd of die het kastje heeft?

Wat staat er op pagina 2 van de factuur? Betaald u echt voor 2 ontvangers? 

Heeft u opnemen? Gebruikt u het? 


Hallo @Peter M heb je van KPN een brief gekregen om die ontvanger retour te sturen?

 


Ja ik heb een brief gekregen en heb de nieuwe opmaal naar tevredenheid in gebruik. mijn dochter heeft ook alles afgezocht. denk dat ze er ook niet veel aan heeft gehad zonder afstandbediening

 


Hi @Peter M! Het klantnummer in je profiel geeft aan dat je 2 tv-ontvangers hebt. Klopt het dus dat je 1 van deze ontvangers kwijt bent?


Ja dat klopt deze is met het verhuizen van mijn dochter spoorloos verdwenen. de afstandbediening heb ik wel nog


@Peter M ik ga in dat geval een vervangende ontvanger voor je aanvragen. Ik zal daarbij aangeven dat er geen sprake is geweest van opzet. Maar verwarring bij verhuizing. 


Nee dat is niet nodig ik heb twee nieuwe ontvangers gekregen en moest de oude vervangers terugsturen, heb ook al een brief gekregen voor het terugsturen. Kan alleen maar één ontvanger met twee afstandbedieningen terugsturen dat is het probleem.


@Peter M ik had de aanvraag al gedaan op het moment van schrijven. Je mag de ontvangers omwisselen maar dit hoeft niet. Als je de ontvangers niet ophaalt blijven de huidige TV+ ontvangers gewoon werken. Als je de ontvangers niet ophaalt gaan deze automatisch naar ons terug. 

Wat betreft de oude ontvanger en de 2 afstandsbedieningen, stuur deze terug in de retourdoos. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan maak ik daarna melding dat er een ontvanger tijdens de verhuizing is verdwenen. 


Is retour bedankt