Skip to main content

Zojuist weer een ongemotiveerde kpn monteur gehad over de vloer.. maar ik kom geen stap verder.

diverse bewoners hebben kpn tv en internet aansluiting. 
Hier op het forum diverse antwoorden gehad, zoals signaal in de hoofdcentrale aanzetten zodat de monteur met meet instrument het signaal kan opzoeken. 

deze monteur deed niets het enige advies kreeg je muur slopen om het signaal te zoeken, in deze muur moet oom de blauwe kabel zitten, deze monteur deed helemaal niets dit de 2 e al kpn.

Weet iemand hoe ik het signaal in me muur kan vinden en met welk apparaat.

En ik zojuist gelezen dat provider tot de aansluiting kan verzorgen en na het isra punt is dit de verantwoording voor de klant , dit verwijt kreeg ik ook andersom naar me hoofd geslingerd.

met iemand raad? Kpn stuurt niemand ook niet de monteurs, ik sta met de rug tegen de muur.
 

Weet iemand met welke leidingzoeker je de telefoonlijn kan opzoeken?

ik heb de goedkoopste van bosch al geprobeerd maar deze bleef piepen.

welke ervaring heb jij ?

Bosch Blauw GMS 120 Multidetector 0601081000 | Toolmax


Echt een schande… ik zit van 13:00- 15:00 ik bel om 15:50 en ik hoor dat me orde gisteren is geannuleerd waar ik niets ik heb nog om 15;00 gekeken en toen stond de monteurs nog in en krijg nu te horen 15:50 te horen dat de monteur is geannuleerd ik weet van niets.


Wij weten van niets...wat moet ik als klant een klacht indienen .. ook dit heeft geen zin

de orde wordt geannuleerd wij weten van niets, de monteur wordt geannuleerd wij weten van niets.. het stoom kom nu uit me oren..


Ik bel net dan krijg ik als oplossing dat volgende week kan een monteur pas op 27 komen is dit de service van kpn...


De 27ste volgende week? Dan is het Koningsdag, dus dat gaat 'm vast niet worden.


dat krijg ik zojuist te horen 

geen enkele hulp krijg ik bij kpn waar moet ik terecht


we zijn al vanaf de 15e bezig en kom geen stap verder ik zie nog om 14:55 een auto van kpn rijden ik kijk nog om 15:15 op mijn kpn en zie dat ik afspraak heb staan van 13:00 - 15:00 niets aan de hand..ik ben om 15:50 krijg te horen dat de afsprak is geannuleerd.

ik kan pas op 4 mei geholpen worden..

 


Heb je al een abo bij kpn afgesloten? Als je dat doet en aangeeft dat je er een monteur bij wilt bestaat er een kans dat het balletje eindelijk begint te rollen. Je begint pas te betalen op het moment dat je daadwerkelijk bent aangesloten. Je loopt wel de kans dat je moet betalen voor de extra kosten voor het opduikelen van de kabel.

't Is maar een suggestie.


Dag @fremar, ik kan me jouw frustratie goed voorstellen. Dat je op zoek bent naar een oplossing begrijp ik ook maar al te goed. Je hebt nu alleen meerdere topics aangemaakt voor hetzelfde onderwerp. Dat is verwarrend en zorgt voor extra werk. Bovendien is het tegen de huisregels om meerdere topics over hetzelfde aan te maken. Ik zet dit topic daarom op slot. Al jouw vragen kan je stellen in jouw andere topic: