Ik wil wel even reageren. Op 5 september jl is mij contract bij kpn TV/Internet beëindigd. Op woensdag
14 september ontving ik de terugstuur doos, met daarin een brief gedateerd 9 september , dat ik de apparatuur terug moest sturen. Bij deze brief zat een retouretiket met heel ander afzender en contract nummer dan die van mij. Op donderdag 15 september te 08.48 uur heb ik het pakket retour gestuurd, met daar bij de opmerking dat het etiket niet klopte ,met mijn adres. De PTT medewerkster heeft er toen een barcode op geplekt , en mij daar van het bonnetje gegeven. Via Track en Trace heb ik gezien dat het pakket op zaterdag te 03.00 uur is bezorgd Wat schets mijn verbazing dat ik op 19 september al vroeg in de ochtend van KPN een herinnering kreeg.
Ik begrijp dat KPN niet blij is. Maar om op 9 september de retourdoos te versturen die bij mij op 14 september aankomt , geeft mij dus twee dagen om retour te sturen. Ik heb voldaan aan alle voorschriften wat dit betreft
Nog even ter toevoeging . Ik ben bij KPN weg gegaan niet vanwege de kwaliteit of service. dat was altijd prima, maar puur om persoonlijke reden
gr Cor
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt