Skip to main content

Ik wil wel even reageren.  Op 5 september jl is mij contract bij kpn TV/Internet beëindigd. Op  woensdag  

14 september ontving ik de terugstuur doos, met daarin een brief gedateerd 9 september , dat ik de apparatuur terug moest sturen. Bij deze brief zat een retouretiket met heel ander afzender en contract nummer dan die van mij. Op donderdag  15 september te 08.48 uur heb ik het pakket retour gestuurd, met daar bij de opmerking dat het etiket niet klopte ,met mijn adres. De PTT medewerkster heeft er toen een  barcode op geplekt , en mij daar van  het bonnetje gegeven.  Via Track en Trace heb ik gezien dat het pakket op zaterdag te 03.00 uur is bezorgd  Wat schets mijn verbazing dat ik op 19 september al vroeg in de ochtend van KPN een herinnering kreeg.

Ik begrijp dat KPN niet blij is. Maar om op 9 september  de retourdoos te versturen die bij mij op 14 september aankomt , geeft mij dus twee dagen om retour te sturen. Ik heb voldaan aan alle voorschriften wat dit betreft

Nog even ter toevoeging . Ik ben bij KPN weg gegaan niet vanwege de kwaliteit of service. dat was altijd prima, maar puur om persoonlijke reden

gr Cor

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hallo @cor E , gewoon je verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren en desnoods een screendump van de aankomst van dat pakket bewaren en uitprinten.

 


In de herinnerings-email staat toch ook:

“Hebt u alles al teruggestuurd? Dan hoeft u niets meer te doen. Hartelijk bedankt voor uw snelheid!”

 


Wat schets mijn verbazing dat ik op 19 september al vroeg in de ochtend van KPN een herinnering kreeg.

Ik begrijp dat KPN niet blij is. Maar om op 9 september  de retourdoos te versturen die bij mij op 14 september aankomt , geeft mij dus twee dagen om retour te sturen. Ik heb voldaan aan alle voorschriften wat dit betreft

Top, hartstikke bedankt voor de genomen moeite! 
Het kan heel goed zijn er nog een geautomatiseerde herinnering volgt, het gegeven advies van JanD kan ik bevestigen:
 

Hallo @cor E , gewoon je verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren en desnoods een screendump van de aankomst van dat pakket bewaren en uitprinten.

Maximaal 3 maanden bewaren is voldoende, hoor.

Nog even ter toevoeging . Ik ben bij KPN weg gegaan niet vanwege de kwaliteit of service. dat was altijd prima, maar puur om persoonlijke reden

gr Cor

Ik waardeer deze toevoeging: ben blij om te lezen dat het niet aan de kwaliteit of service heeft gelegen. Bedankt dat je klant bij ons bent geweest, @cor E 💚