Skip to main content

Ik heb een COTX-miner aangesloten op mijn thuisnetwerk (via kabel op de experiabox). Verder heb ik het IP-adres van de miner bij internal host ingevoerd in de router met poort 44158 als internal en external poort. Toch blijft de poort gesloten als ik dit check. Wie kan mij helpen en wat doe ik fout?

Hallo @LeoGogo, welkom.

Ik ben zelf geen ster met port forwarding, maar @wjb weet hier wel veel vanaf. Hij schreef hier ook een topic over: 

Ik raad je aan deze eens door te nemen. Kom je er nog niet uit? Stel dan jouw vraag onder dat topic. Onze community helpt je graag verder.


Kan je eens screenshots posten van alle instellingen die je op de Experia/KPN Box hebt doorgevoerd t.b.v. die miner?


Het artikel waarnaar verwezen wordt behandelt de stappen voor oudere types. Ik heb een Experiabox 12 (Sagecom F5359). Het artikel zegt aan het einde hierover het volgende:

“Mocht jij overigens een andere Experia Box hebben dan een Arcadyan ARV7519(i), VGV7519 (V8), ZTE H220N, ZTE H368N (V9) of ZTE H369A (V10), neem dan contact op met KPN, jouw Experia Box is verouderd en nodig aan vervanging toe.”

Bij deze dus….

Bij deze een screenshot van mijn instellingen: