Skip to main content

Door een vergissing van mijn kant (een waarschuwingsmailtje van KPN bleek in mijn spam-box te zitten, waardoor ik het te laat zag) kreeg ik afgelopen vrijdag een blokkade. Internet, TV, Wifi en vast bellen is afgesloten, het vaste nummer dat ik al jaren heb zou volgens melding als je erheen belt zelfs niet meer bestaan.

Afgelopen vrijdag heb ik het openstaande bedrag betaald, wat ook bijna direct al zichtbaar was in "mijn kpn”. Ik heb zelfs 2 x betaald en van de 2de betaling heb ik ook een bevestiging gekregen in m’n mailbox. De eerste betaling was iets na 12 uur, de tweede iets na 18 uur. Beide betalingen zijn gedaan met een Ideal-betaallink van KPN zelf.

Diverse keren heb ik contact gehad met de klantenservice. Meerdere keren heb ik te horen gekregen dat de betaling binnen is en dat het nu automatisch zou moeten werken. Dit hoor ik al sinds vrijdagmiddag 21 oktober (na 2 uur, maar zeker na 12 uur zou het moeten werken), maar nu, na ruim 48 uur werkt het nog steeds niet. De laatste belofte was dat het na vanmiddag (zondag 23-10 om 12 uur) zou moeten werken. Ik zou ook door de collega van de klantenservice om 12:15u worden teruggebeld om dit te controleren, maar dat is nog niet gebeurd. Maar het werkt nog steeds niet.

Wat kan ik nog doen om dit op te lossen? Intussen krijg ik het idee dat KPN zelf ook niet weet hoe dit op te lossen. Is dan werkelijk de enige stap het nu opgeven en overstappen naar Ziggo?

Wat kan ik nu nog doen? Heel graag lees jullie reactie voor een goede oplossing!!!

Door een fout (een waarschuwingsmailtje van jullie bleek in mijn spam-box te zitten, waardoor ik het te laat zag) kreeg ik afgelopen vrijdag een blokkade. Vrijdag heb ik het openstaande bedrag betaald, wat ook vrijdag al zichtbaar was in jullie systeem. Ik heb zelfs 2 x betaald en van de 2de betaling heb ik ook een bevestiging gekregen in m’n mailbox. Diverse keren heb ik contact gehad met de klantenservice. Meerdere keren heb ik te horen gekregen dat de betaling binnen is en dat het nu automatisch zou moeten werken. Dit hoor ik al sinds vrijdagmiddag (na 2 uur, maar zeker na 12 uur zou het moeten werken), maar nu, na ruim 48 uur werkt het nog steeds niet. De laatste belofte was dat het na vanmiddag 12 uur zou moeten werken. Wat kan ik nog doen om dit op te lossen? Intussen krijg ik het idee dat KPN zelf ook niet weet hoe dit op te lossen. Is dan werkelijk de enige stap het nu opgeven en overstappen naar Ziggo?

Wat kan ik nu nog doen?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Bizar, maar vanmorgen rond 10:15u bleek het te zijn opgelost. Nog met de klantenservice gesproken en het bleek dat ze geen idee hadden waarom het nu wel, maar de afgelopen 3 dagen nog niet gelukt was. Het zou te maken hebben met het modem dat vanmorgen gereset was, maar dat is al die tijd al meerdere keren gedaan (10 minuten lichtnet-stekker eruit, en dan weer inschakelen) en bleek niet te werken, dus dat kan het niet zijn. Mogelijk dat bepaalde technische diensten in het weekend gewoon niet werken? Dat vermoed ik, maar is me door niemand van de medewerkers verteld. Blij dat het nu goed werkt, maar best onprofessioneel dat niemand tot nu toe kon aangeven wat er nu eigenlijk aan de hand was.


Fijn dat je inmiddels weer aangesloten bent, @JMK1! Waarom de aansluiting langer op zich liet wachten, durf ik je niet te zeggen. Normaal gesproken zou je namelijk binnen 2 uur weer aangesloten moeten worden als je via iDEAL betaalt. Heb je de betaling handmatig overgemaakt? Dan kan het toch 5 werkdagen duren voor je weer aangesloten bent.


Nee, dat is het gekke. Zo als ik zondag al schreef: beide betalingen zijn gedaan met 2 Ideal-betaal-linken van KPN zelf. Als je wilt kan ik je de bankgegevens sturen, zodat jullie het zelf kunnen nakijken. Maar dat kunnen jullie nu toch ook al? Beide betalingen zijn binnen 2 uur ook toen al door jullie systeem en door collega’s bevestigd als ‘binnengekomen’. De 2de zelfs direct per e-mail!
Dat was vrijdag iets na 18:00u. Maandag 9:15 werkte het nog niet, een uur later wel. 
Je hebt gelijk: fijn dat het is opgelost! Maar het blijft een raadsel.


Gek. Ik durf niet te zeggen waarom het heraansluiten langer op zich liet wachten. Het belangrijkste is dat het nu in ieder geval weer werkt!