Skip to main content

Er staat steeds dat er een telefoon verbinding heet met mijn wifi.

dus een onbekend apparaat op mijn wifi, met een ip adres die ik niet ken.

Hoe kan ik deze blokkeren.

Ik heb het wachtwoord al meerdere malen verandert , maar blijft steeds terug komen.

 

wie kan m,ij helpen

Is het niet je eigen telefoon, waarbij het MAC-adres rouleert, en daarmee wellicht telkens een ander IP-adres wordt genomen binnen je WiFi-netwerk??


@harrybo 

Er staat steeds dat er een telefoon verbinding heet met mijn wifi.

dus een onbekend apparaat op mijn wifi, met een ip adres die ik niet ken.

Hoe kan ik deze blokkeren.

Ik heb het wachtwoord al meerdere malen verandert , maar blijft steeds terug komen.

 

wie kan m,ij helpen

Heeft die telefoon dan al verbinding met uw netwerk, of krijgt u de melding dat men verbinding probeert te maken met uw netwerk ? Ik zie die melding ook wel eens verschijnen en dan blijkt het de ( helaas wat kippige) buurvrouw te zijn die verbinding wil maken met het verkeerde netwerk….


deze heeft al verbinding met mijn netwerk.

wachtwoord al meerdere x verandert, en de modem opnieuw opgestart naar fabrieksinstelingen, maar blijft steeds terug komen.

 


Veranderd u wel het juiste wachtwoord? Echt het WiFi wachtwoord? Of het wachtwoord om in te loggen op de Experiabox/KPN Box? 

Heeft u ook andere apparaten verbonden via WiFi? Moet u daar op dan ook allemaal het wachtwoord veranderen als u het WiFi wachtwoord veranderd? 


Veranderd u wel het juiste wachtwoord? Echt het WiFi wachtwoord? Of het wachtwoord om in te loggen op de Experiabox/KPN Box? 

Heeft u ook andere apparaten verbonden via WiFi? Moet u daar op dan ook allemaal het wachtwoord veranderen als u het WiFi wachtwoord veranderd? 

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Als het wifi wachtwoord namelijk gewijzigd wordt, dien je op alle apparaten namelijk het nieuwe wachtwoord in te voeren. @harrybo 


Kan je eens een screenshot plaatsen waarop te zien is dat dat apparaat verbonden is met jouw wifi?

Kan je ook het MAC adres van dat apparaat tonen?