Skip to main content

Ik heb destijds kpn gevraagd om mijn domeinnaam te koppelen aan mijn externe ipv4 adres vanwege het bouwen van een eigen mailserver, maar ik wil dit niet meer. Hoe kan ik dit bij kpn laten wijzigen?

Hoelang geleden was dat? Want KPN levert geen webhosting en domeinregistraties meer.
Kijk anders even bij https://who.is/, en kijk wie de registrar van je domeinnaam is.


U krijgt hier jaarlijks een factuur voor neem ik aan? Voor die domeinnaam? Van wie is die factuur? 


Sorry ik heb mijn vraag verkeerd gesteld het gaat om dit record Reverse DNS (PTR-record)hoe kan ik @KPN  dit laten wijzigen?


Dat kan volgens mij niet. KPN doet hier al jaren niet meer aan. Niet bij particuliere klanten in ieder geval. Weet u zeker dat da record bij u nog actief is?


Sorry ik heb mijn vraag verkeerd gesteld het gaat om dit record Reverse DNS (PTR-record)hoe kan ik @KPN  dit laten wijzigen?

Ik raad je aan om even de berichten hier te lezen, en te kijken bij wie de domeinnaam geregistreerd is. Vroeger kon je een PTR-record aanmaken bij XS4ALL, maar XS4ALL is technisch opgeheven, en die hostnames zijn er niet meer. Mocht je die hebben bedoeld.


Reageer