Skip to main content

Beste,

 

Aangezien mijn zoon het nodig vond om aan de vrienden in de straat onze wifi ww te geven, heb ik geprobeerd om deze te aanpassen via thuisapp.

Tijdens het aanpassen kreeg ik ook een storing tussendoor via kpn website +modem aanmelden link. Nu heb ik 2 wifi thuisnetwerk en 1 de standaard experia netwerk.  Overal staat hoe je een netwerk moet aanmaken maar nergens staat hoe je zo'n wifi netwerk permanent kan verwijderen... als ik wifi open zie ik dus 3 wifi punten allemaal van ons. Wil graag naar 1... wie kan mij helpen.

Heb een experia v10 en supuerwifi..

 


Wil de beschikbaar via thuis weg hebben


@Atilla82 

 

Waarom niet het wachtwoord veranderen?

U moet dan wel alle apparaten die met wifi verbonden zijn opnieuw aanmelden, dus het nieuwe wachtwoord invullen.


Was idd een beter optie.  Helaas niet aan gedacht.  Zit dus nog steeds met 3 netwerken opgescheept 


Was idd een beter optie.  Helaas niet aan gedacht.  Zit dus nog steeds met 3 netwerken opgescheept 

Ik zie er maar 2 staan @Atilla82 , H369….  2x en EVIMIZ

De wifi op de V10 behoort uit te staan en alleen de wifi op het wifipunt mag aan staan, bij de oude software van de V10. 

Geef de wifinaam op het wifipunt een andere naam en een ander stevig wachtwoord.

 

 


@Atilla82 

Nogmaals… Het wifi wachtwoord voor alle bandbreedtes veranderen.

Waarom lukt dat niet?


Het gaat niet om de ww meer. De netwerken verdwijnen niet.. ookal verander ik de ww. Dan heb ik nog steeds netwerk evimiz via thuis h36 via thuis en h36 staan..


Dan gewoon de wifi op de V10 uitzetten en het wifipunt loskoppelen @Atilla82 


Wat "Beschikbaar via Thuis" betekent snapnik eigenlijk niet. Ik heb dat niet.

Maar goed. Welke apparatuur heeft u precies? Experiabox v10? SuperWiFi's? Witte of zwarte? Nog andere WiFi punten?


Via thuis is de kpn thuip app, waar je inlogt en je snelheid mee lt, of via qr code je verbinden deelt. Ik heb experia  v10  en superwifi, WIT


Staat WiFi op de Experiabox v10 uit?

 


Nee, deze staat gewoon aan en knippert groen , zoals het hoort


Nee, deze staat gewoon aan en knippert groen , zoals het hoort

Dat is niet zoals het hoort bij het gebruik van KPN wifipunten, dan behoort op de V10 bij de oude software de wifi uit te staan @Atilla82 


Ow, vanaf dag 1 staat het al zo eigenlijk.


Hoe zet ik het uit?


De middelste knop boven op het modem ingedrukt houden tot het wifilampje aan de zijkant uit gaat @Atilla82 


Reageer