Skip to main content

Goeiendag,

Wij hebben thuis nu 500 mbit up en down glasvezel. Echter willen wij naar de 1000 mbit/s. Via KPN heb ik met postcode en huisnummer gecheckt dat wij op ons adres inderdaad 1000 mbit/s kunnen hebben. Echter wanneer ik mijn tv en internet abonnement wil aanpassen krijg ik geen optie om de 1000 mbit/s te kunnen selecteren. Ik heb begrepen dat je hier een hussel abonnement voor nodig hebt. Echter zie ik ook nergens de optie om ons huidige abonnement om te zetten naar zo'n hussel abonnement.

Iemand die een idee heeft hoe het beste over te stappen naar 1000 mbit/s?
 

Dan toch maar even bellen met de klantenservice 0800-0402 @Ricco02. Als je naar hussel gaat verlies je wel eventuele kortingen want je gaat een nieuw contract aan. Let dus op of het voor jou interessant is. Overigens is de 1g verbinding alleen interessant als je bekabeld werkt. met wifi ga je die snelheid nooit halen. Vraag je ook af of je echt een 1g abonnement nodig hebt. Je moet echt een datavreter zijn want ander heeft het totaal geen zin.


snelheid kan wel gehaald worden via wifi,

als je maar de juiste apparatuur heb 


Ik ben niet ontevreden met mijn speed via wifi. Bedraad is het 960/920 Mbit/s. En of een 1Gb abonnement nodig is? Iedereen heeft zo zijn redenen om hiervoor te kiezen. 

 


Hoi @Ricco02 .  Welkom op het forum.

Is het ondertussen gelukt om die snelheid te verhogen?