ik zocht een manier op de kpn website om mijn router naar 2.4 khz te zetten omdat mijn kobo reader niet werkt op 5 khz, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat kan doen. iemand een tip voor mij?
Beste
hoi JanD, sorry geen idee ding zit ergens in een kast ik had stiekem gehoopt dat kpn dat zou weten over hun klant - maar misschien nam ik ten onrechte aan dat een kpn-ner zou reageren? In dat geval sorry
Beste
Dit forum is van klanten voor klanten en geen specifieke helpdesk van KPN.
Moderators van KPN reageren indien nodig ook.
sorry geen idee ding zit ergens in een kast
Als je met KPN ID hier inlog, kan je zien welke apparatuur je heb.
simpel gezegd, of je hebt een wit vierkant modem de v10
of je hebt een zwart modem de box12
je kan een gast netwerk aanmaken in het modem en dan kan je de 5ghz band uitschakelen
of zelfs een extra netwerk voor de smart apparatuur.
Ik heb even gekeken het is een Expedia v10 wit
Beste
Hoi
Ik ging naar WLAN > Extra Wi-FI tabblad.
Daar heb ik Extra Wi-Fi Netwerk 2.4 GHZ aangezet en SSID Boradcast 2.4GHZ aangezet en WiFi steering aangezet.
Op de Kobo is het netwerk nu zichtbaar (zowel 5ghz wat niet werkte als ook de nieuwe voor 2.4ghz). Maar, als ik probeer te verbinden krijg ik de foutmelding op Kobo “unable to join”, dus Kobo ziet het netwerk wel maar verbindt niet. Wat kan ik nu nog doen?
ok, allemaal redelijk omslachtig maar het is nu gelukt om de kobo te syncen via usb naar laptop. vraag me niet hoe… iedereen hartelijk bedankt voor alle adviezen, en een fijne jaarwisseling.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.