Skip to main content
Ok, ik kom hier terecht als schijnbaar laatste mogelijkheid, ik hoopte dat ik kon mailen, maar dan kan blijkbaar niet, via Facebook kon ook niet, en de chatbot die praat niet terug tegen me. Dus bij deze.



Ik zit in Canada voor 2 maanden, midden in de bossen, geen bereik, dus kan niet telefoneren.

2 weken voor ik weg ging ben ik verhuisd, en die verhuizing heb ik eind februari doorgegeven (anderhalf uur voor aan de telefoon gehangen) en de enige optie was 3 april. Dat was gister. Ik heb de persoon van KPN die ik aan de lijn had duidelijk aangegeven dat ik dan zelf niet meer thuis ben, maar dat mijn zus er wel is, en dat ik niet bereikbaar ben, maar zij de deur kan openen voor de monteur. Dit was allemaal helemaal goed en duidelijk.



Ondertussen ben ik een stuk of 10 keer gemailt, dat ik mijn telefoon moet opnemen, anders wordt mijn bestelling geannuleerd. Ik kan mijn telefoon niet opnemen hier, want er is geen bereik. Mijn zus heeft KPN gebeld om dat uit te leggen, 4 keer langer dan een half uur aan de telefoon gehangen, want de bestelling moest (om onduidelijke reden) steeds weer verplaatst worden. Maar omdat ik niet mijn niet-opneembare telefoon opnam, hebben ze tot 2 keer aan toe de bestelling weer geanuleerd. Waarna mijn zus steeds weer moest bellen met een uitleg. Ondertussen krijg ik berichten van de nieuwe bewoners van mijn oude huis dat mijn abbonement nog actief is daar (wat niet zou moeten kunnen, want dat had ik al lang doorgegeven) en zijn de monteurs gister niet langs geweest, terwijl mijn zus er al weken met smart op aan het wachten is. En krijg ik een mailtje dat ik zelf persoonlijk niet thuis was, terwijl ze überhaupt niet zijn geweest, en dat ze daarom niet konden installeren voor me. Nu krijg ik weer een ander mailtje met erin dat ik, als ik binnen 15 dagen geen contact opneem, mijn bestelling (alweer) wordt geanulleerd. Dit is nogal een onmogelijke situatie, en mijn kalme aard wordt nogal op de proef gesteld hierdoor.



Aangezien dit blijkbaar de enige manier (naast het niet mogelijke telefoongesprek) is om contact te krijgen (wat ik best bizar vind) kom ik nu hier met dit dilemma.



Nou, super alsjeblieft, stuur me even een antwoord, een contactpersoon, een oplossing, waar ik wat aan heb, want dit begint een beetje krankzinnige vormen aan te nemen.
De chat is dagelijks beschikbaar van 8:00 tot 22:00 uur Nederlandse tijd. Mogelijk heb je 't buiten die tijden geprobeerd. (?)



En anders zal een KPN moderator je hier verder helpen. Heb je daarvoor alle relevante gegevens al in je forumprofiel ingevuld? Anders kunnen ze niks. Zet daar ook het tel.nr. van je zus in.

(ik heb de KPN moderators al een headsup van je topic gestuurd)



V.u. Canada kun je, als je wel ergens binnen bereik of de buurt van een telefoon bent, bellen naar +3170 343 4343. Dit kun je tijdens Nederlandse kantoortijden bellen.
Welkom @E.Y., wat irritant dat het allemaal zo moeilijk verloopt met deze verhuizing. Ik durf zo niet te zeggen wat er precies aan de hand is en waarom er steeds contact werd gezocht over de aanvraag. Vaak heeft dat met een leveringsprobleem te maken. Tot de levering is voltooid wordt de aansluiting op het oude adres nog niet stopgezet. Ik ga dit voor je uitzoeken en zorgen dat er een oplossing komt. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer nog in je profiel zetten?
Welkom @E.Y., wat irritant dat het allemaal zo moeilijk verloopt met deze verhuizing. Ik durf zo niet te zeggen wat er precies aan de hand is en waarom er steeds contact werd gezocht over de aanvraag. Vaak heeft dat met een leveringsprobleem te maken. Tot de levering is voltooid wordt de aansluiting op het oude adres nog niet stopgezet. Ik ga dit voor je uitzoeken en zorgen dat er een oplossing komt. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer nog in je profiel zetten?





Ik heb alle gegevens in mijn profiel gezet. Ik hoop dat we zo iets verder komen. Ondertussen is door mijn zus weer gebeld, is er weer een andere afspraak gemaakt, en is die weer geanuleerd. Dus als iemand hier meer over weet en duidelijkheid kan geven, dan zou dat heel fijn zijn.
Sorry voor de zeer late reactie. Ik ben helaas ziek geworden en er lijkt iets mis te zijn gegaan met het overnemen door mijn collega's.



Gelukkig heeft de technische dienst niet stilgezeten en is het (eindelijk) gelukt contact op te nemen met het goede nummer. Een probleem is dat er (groot) laswerk nodig is om de lijn te realiseren. Dat is inmiddels in gang gezet maar zorgt wel voor een flinke vertraging. Deze oorzaak was al eerder duidelijk en het had niet zo lang mogen duren voor er contact werd gelegd met het goede nummer. De collega's van de helpdesk hebben dit meerdere malen geprobeerd door te geven aan de technische dienst maar ergens bleef dit maar mis gaan. Mijn excuses hiervoor. De laswerkzaamheden worden op korte termijn verricht, de levering van het abonnement staat nu op 13 mei gepland.


Reageer