Skip to main content

Goedenavond,

Ik ervaar laatste maand, (of misschien wel 2) hele slechte en trage wifi, (de wifi is nooit heel goed geweest.) deze valt constant uit en op de tweede verdieping kan er nauwelijks worden geïnternet, gegamed, schoollessen worden gevolgd en noem het allemaal maar op, zou iemand mij kunnen helpen om de oude verbinding, of zelfs beter nog, betere wifi te krijgen hier in huis?

je zou me er enorm mee helpen!

alvast bedankt voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,

Mark

Tja, wifi bestaat uit 2 onderdelen. Het zendbereik (aantal streepjes) en de internetsnelheid. Dat laatste wordt vnml ook bepaald door je aansluiting (DSL of FttH) en je abonnementssnelheid.

Heb je de wifi-manager al eens gedaan? Doe die eens.


dat had ik volgens mij al geprobeerd, maar las ergens dat die niet meer ondersteund werd volgens mij, ik krijg een melding: “servicetool geen diensten” en vervolgens laad deze pagina niet meer, ik ben hier gekomen nadat ik een melding zag genaamd: “de KPN verbinding werkt correct, maar je verbinding thuis is geblokkeerd”


“de KPN verbinding werkt correct, maar je verbinding thuis is geblokkeerd”

Wat een vage melding. Waar las je dat? Als je gewoon pagina's e.d. kunt openen is er toch niks geblokkeerd lijkt mij.


Hoi @Mark.O99 . Welkom op het fourm.

Is het gelukt om die wifi manager te draaien? Krijg je die foutmelding op één specifiek apparaat of op alle apparaten?


Ik ben nu ingeladen, maar er staat iets met ideal betalen ed, maar ik kan verder nergens op klikken, het eerste probleem wat tevoorschijn komt is dit: 

“De KPN verbinding werkt correct, maar je verbinding thuis is geblokkeerd.

Mogelijk als gevolg van een betalingsachterstand.” 

er is echter geen betalingsachterstand dus heb geen flauw idee wat er nu aan de hand is

wel is het mij al gelukt om in te loggen op de router/modem door het IP adres in te vullen in de zoekbalk van Chrome.

 


ben tot zover gekomen

 


@Mark.O99 : Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik wil graag even meekijken. 


@Erwin_  ik heb hem aangevuld!

 


@Mark.O99 . Dit probleem zit ergens in ons netwerk. Ik heb een aantal mensen aangeschreven die daar over gaan. Men is nu op zoek naar een oplossing. Zodra ik meer weet, hoor je dat van mij!