Skip to main content

In Purmerend is KPN bezig om glasvezel aan te leggen. Wij waren al lange tijd enthousiast en hebben snel contact gelegd met KPN en dus ook aangemeld met een datum in de toekomst in verband met de opzegtermijn van Ziggo. Ook hier meerdere keren met KPN contact over gehad. Na een maand werd de bestelling geannuleerd; reden de termijn van vijf maanden was te lang. De opzegtermijn met Ziggo loopt nu bijna ten einde. Dus wij hebben weer een bestelling gedaan. Ook deze werd geannuleerd omdat er al een bestelling staat. Wij hebben via de app, mail, ed gezocht contact te krijgen maar dat is niet gelukt.

Wel bijzonder dat je als potentiële klant bijna moet smeken om klant te worden. Zijn wij nu van de regen (ziggo) in de drup (kpn) beland?

Wie heeft er een tip wat nu te doen?

Even je profiel aanvullen (alles waar privé bij staat kan alleen een KPN medewerker inzien) als je dit nog niet voor zover gedaan hebt en dan even wachten tot er een moderator tijd heeft om er in te duiken wat er mis gaat, zal wel ergens in de systemen een bitje zijn blijven hangen.

Daarbij, misschien blijkt straks wel dat Ziggo de drup was en je nu in de regen gaat belanden, je weet het nooit zeker natuurlijk tot je het ervaart.🤔😁


Hoe ver zijn ze? Ik lees op internet dat het in Zuid Purmerend pas in september klaar is. Volgens planning. De rest van Purmerend volgt later. Lijkt me dat je dan nog geen haast hoeft te maken met aanvragen. 


Hoi @Robertus67 . Welkom op het forum.

Is glasvezel al wel leverbaar op jouw adres? Of gaat het hier om een pre-order?


Dank tot zover. KPN glasvezel is in Purmerend beschikbaar en al op ons adres leverbaar. Ik zal de instellingen in ons profiel nalopen en wie weet komt er dan een keer contact…