Skip to main content

Hoi hoi 

Ik heb een vraag. 

Wij hebben in onze tuin een soort barretje nu zou ik daar graag wifi willen hebben, hoe kan ik dit het beste doen?

Groetjes Suzanne 

Wat is de afstand tot de gevel van de woning?

Heb je electriciteit in dat barretje?

 

De TP-Link Omada EAP225 Outdoor is een goed wifi accesspoint die je aan de gevel van jouw woning zou kunnen bevestigen voor wifi in de tuin. Het accesspoint wordt gevoed via de netwerkkabel en dus hoef je geen aparte stroomkabel naar dat accesspoint te trekken.


Heb je electriciteit in dat barretje?

Nou stel je me toch weer een beetje teleur. Ik weet zeker dat als iemand als jij dat zou maken hij er minstens een expressomachine in zou plaatsen en dat werkt toch ook op electra. 

Ik zat gewoon een beetje positief bedoeld te glimlachen om je vraag. 

Maar volgens mij is het gebruik van Wifi, eerst gewoon proberen met een jonge smartphone en dan langzaam teruglopen, net zo lang tot hij het doet.  Susanne schrijft toch niet wat voor apparatuur ze onder wifi wil laten werken. @SuusL misschien kan ze dan meteen ook hier duidelijkheid over geven.,


Maar volgens mij is het gebruik van Wifi, eerst gewoon proberen met een jonge smartphone en dan langzaam teruglopen, net zo lang tot hij het doet.  Susanne schrijft toch niet wat voor apparatuur ze onder wifi wil laten werken. ​​​​​​

Wat wil je hier nu toch mee zeggen?

De oplossing zal echt niet anders zijn of je nu een telefoon, tablet, laptop of televsie via wifi wilt kunnen aansluiten in/bij dat barretje.