Skip to main content

Vandaag in de KPN winkel bestelling gedaan voor internet en tv. Hoelang duurt het voordat de bestelling verwerkt is. En wanneer kan ik de bestelling volgen

Is deze forum niet meer in gebruik krijg geen reactie 


@Marti19  Wat zei men in de KPN winkel hoe lang het zou duren? Als u een E-mailadres heeft opgegeven bij de bestelling zal die daar op bevestigd worden. U zou alvast een "mijn KPN" aan kunnen maken via Wat is MijnKPN? | KPN. Ook kunt u altijd bellen met de klantenservice van KPN op gratis nummer 0800-0402 en de status van uw bestelling opvragen.


Hoi @Marti19 en welkom op het KPN Forum! Het Forum is zeker nog in gebruik, maar het kan een aantal dagen duren voordat een topic opgepakt wordt. Als je snel en persoonlijk contact wilt, kun je het beste bellen met met onze klantenservice via 0800-0402 of chatten via de website. Dat kan van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

Je hebt je postcode en huisnummer ingevuld in je profiel en zo heb ik kunnen zien dat je gisteren een e-mail van ons ontvangen hebt:

We moeten extra onderzoek doen om de verbinding op uw adres klaar te maken voor gebruik. De e-mail met extra informatie over uw bestelling en definitieve startdatum van uw abonnement ontvangt u daarom iets later.

De internetverbinding is nog niet gereed en daarom hebben wij aan KPN NetwerkNL, de netwerkbeheerder, gevraagd per wanneer de verbinding gereed is, zodat wij jouw bestelling in behandeling kunnen nemen. Het wachten is op een terugkoppeling vanuit hen. Zodra we die ontvangen hebben, ontvang je een bericht/ update per e-mail en is je bestelling ook online te volgen via de online bestelstatus tool!