Sinds enkele maanden is ons internet ontzettend traag. Iets meer dan een maand geleden hebben we twee (witte) WifiSuperpunten besteld maar het is er niet beter door geworden. Doordat er bijna altijd eentje oranje knippert misschien zelfs slechter. Ik heb het modem meermaals gereset, alsmede de wifipunten zelf maar dat heeft nog niet geholpen. Ik kon eerst op vrij hoge snelheid online gamen, maar nu is het niet meer te doen. We hebben alle punten ook al zo'n 4 keer op andere plekken neergezet, ook zonder het gewenste resultaat. Vooral op zolder, waar m'n PC staat is de verbinding ontzettend slecht, maar in de rest van het huis is het ook niet top.
De Wifimanager die me doorlinkt naar de wifiverbeteraar waarin ik nogmaals dezelfde stappen moet doorlopen helpt ook niet: na de internetsnelheidtest die aangeeft dat m'n internet sloom is krijg ik geen verdere opties. Ik heb contact proberen te leggen met de digitale assistent die me zou doorverbinden met een medewerker, maar na een halfuur in de chat te hebben gezeten werd ‘ie (zonder verlies van verbinding) gereset, dus ik probeer het even zo.Â
Â