Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb bij KPN netjes mijn verhuizing doorgegeven. 

Maar nu kreeg ik hierop een email dat er na de verhuisdatum een monteur wordt aangestuurd om alles aan te sluiten.

Hier heb ik niet om gevraagd en het s niet nodig.

Kan iemand mij helpen om te zorgen dat ik geen monteur over de vloer krijg doormiddel mij in contact laten komen met KPN?

alvast bedankt

 

Mvg Cornel Markus

Dit heb ik gevonden. Ga er vanuit dat er nu nog geen afspraak is gepland.

 

Om een monteur af te zeggen kun je terecht op onze site: Monteursafspraak maken, inzien, afzeggen en verzetten. Als je er daar niet uit komt kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402 of met ons chatten op www.kpn.com/service .


Hou er wel rekening mee dat er bij pairbonding of vervangen van glasvezelkastje wel een monteur moet komen. 


Hoi @Cornel Markus en welkom hier op ons forum :)

In sommige gevallen is het bij een verhuizing noodzakelijk dat er een monteur langs komt, bijvoorbeeld bij pairbonding of wanneer een glasvezelkastje moet worden vervangen (zoals @Joep1965 ook aangeeft). Ik kan het even voor je nakijken of de monteur in jouw situatie echt noodzakelijk is. Zou je voor mij dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Goedemorgen @Cornel Markus, ik vroeg me even af wat de stand van zaken was en of ik nog iets voor je kan betekenen!