Skip to main content

Het is een vieze service bij KPN na jaren bij Telfort nooit een probleem wifi deed het niet ben net 1 maand bij KPN  moest hun bellen op internet gekeken daar staat direct contact met KPN medewerker na 4 keer bellen eindelijk wifi goed krijg ik de eerste rekening moet ik 34 euro voor telefoon betalen ja zeggen ze moet goed uitkijken welk nr sorry kunnen wij niks aan doen nu nog 11 maanden dan gelukkig van deze beroerde service af nooit meer KPN Dus mensen u bent gewaarschuwd

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Het nummer van KPN is 0800 0402. En dat is gewoon gratis. Dat u via Google een ander nummer opzoekt en belt, daar kan KPN niets aan doen.


Nee maar er staat dat KPN direkt contact met medewerker en dan druk je die knop in ik ben 70 jaar en begrijp niet dat jullie zulke praktijken niet aanpakken ik heb net alles gelezen op internet bergen met klachten en altijd kan KPN nergens aan doen ik waarschuw tegenwoordig iedereen niet in zee te gaan met jullie en al die klachten eerst te lezen. IPV is niet onze schuld een beetje menselijk zijn en er een kleine vergoeding voor geven


Afkopen is niet te betalen met AOW daar profiteren jullie van


Nee maar er staat dat KPN direkt contact met medewerker en dan druk je die knop 

Die knop staat op een andere site. Een site die niet van KPN is en waar KPN dus geen zeggenschap over heeft.


... op internet gekeken daar staat direct contact met KPN medewerker ...

Dan krijg je dit dus:

Die site, snelincontact.nl, is geen site van KPN. Maar van een commercieel bedrijf wat zo gewoon geld verdient. U maakt daar gebruik van, en KPN zou dat moeten vergoeden? Waarom? Wat heeft KPN fout gedaan?


Weet je wat het "leuke" is? Als je zoekt naar het nummer van Ziggo, dan krijg je ook van zulke telefoonnummer sites, kijk maar:

Dus daarbij zou u precies dezelfde fout kunnen maken.


In het originele topic heb ik nog een reactie geplaatst die hierbij hoort:

https://forum.kpn.com/internet-9/abonnement-afkopen-mogelijk-444208?postid=1188427#post1188427

Of eigenlijk zelfs 2.


Hou toch op met dat gelul  maatschappijen altijd gelijk hoor bekijk het maar met dat zooitje einde verhaal je komt er wel achter hoever ik ga om de voor mij heel veel en voor jullie een klein beetje tegemoet te komen bedankt einde discussie met jouw


U heeft gewoon een verkeerd nummer gebeld. Het nummer van kpn is al jaren een gratis nummer. 0800-0402. Dat kan gebeuren maar dat kunt u kpn toch niet kwalijk nemen. Overigens u praat tegen gewone klanten van kpn. Wij zijn geen medewerkers.  Die reageert over een paar dagen.


U heeft gewoon een verkeerd nummer gebeld. Het nummer van kpn is al jaren een gratis nummer. 0800-0402. Dat kan gebeuren maar dat kunt u kpn toch niet kwalijk nemen. Overigens u praat tegen gewone klanten van kpn. Wij zijn geen medewerkers.  Die reageert over een paar dagen.

En wat heeft KPN gedaan om dat goed vindbaar te maken. Dit is de klantenservice website.

https://www.kpn.com/service.htm

Zie jij een telefoonnummer, als je als onbekende met KPN 10 keer hebt gedrukt en geen telefoonnummer hebt gevonden, dan is het niet vreemd dat je opnieuw gaat zoeken en terrecht komt op een website waar gigantisch mee verdiend wordt door tikken in rekening te brengen . Dat doet KPN niet zeg je misschien, niet belangrijk of dat wel of niet zo is. Wat doet KPN om dat te voorkomen. Het is niet nieuw we zien dat meermalen in dit forum terug. 

 

 


@CorL klik op "Internet / WiFi". Dan op "Ik heb een andere vraag of wil graag contact".

En dan staat daar onder het telefoonnummer. 

 


@CorL klik op "Internet / WiFi". Dan op "Ik heb een andere vraag of wil graag contact".

En dan staat daar onder het telefoonnummer. 

 

Ik zie het, ik wist dat ze het kortgeleden hadden aangepast. Maar had toch wel 3 klikken en telkens echt heel ver naar beneden scrollen nodig om het te zien. (En ondanks dat ik het wist was ik het alweer vergeten). (Je kan er trouwens niet eens een link naartoe plaatsen. Daar gebruik ik het storingsformulier voor). 

Het staat gewoon te ver weg, hier wordt misbruik van gemaakt. Maar misschien helpt dit topic om dit te verbeteren. Daar is dit forum voor. Niet om te vertellen dat KPN het alleen maar goed doet. 


Klopt, en jammer genoeg gaat elke provider die kant op om het lastig te maken om te bellen, dat kan ik alleen maar met je eens zijn.

En als je dan het nummer hebt gevonden krijg je nog een een computer aan de lijn waar je als newbie ook amper doorheen komt en je weer terug bij af bent.

Helaas de trent.😰


Nick83 iemand die zo voor KPN opkomt en zegt wij zijn normale klanten dan krijgt diegene zeker grote korting gezien alle vreselijke klachten en veel waar totaal niks aan gedaan wordt. 


@Cesare g Dat van die vele klachten waar niks mee word gedaan klopt niet helemaal, daar is KPN (Telfort was dit als beste) nog steeds de betere in.

Het TV gedeelte is bekend, hebben ze zichzelf aardig in vergist, domme zet om het het door te blijven zetten, maar de weg terug hadden ze stom genoeg al dicht gegooid, dat word dus nog even doorbijten voor degene die er problemen mee hebben.

Maar nu Uw probleem met WiFi, als u gewoon bent gemigreerd naar KPN vanaf Telfort zou er niks veranderd moeten zijn, dit gaat pas in de loop van volgend jaar gebeuren, ook al heb ik wel een vermoeden dat er onderhuids toch was loos is omdat er meer klachten over binnen komen.

Wat betreft de WiFi, als u de WiFi manager van de KPN site gebruikt en deze zo uitvoert dat u onder de 20Mbps komt op een aantal plaatsen, zal niet zeggen dat u moet sjoemelen maar die plekken zijn prima te vinden:wink:  en de WiFi manager geheel afmaakt kan het zijn dat KPN u 2 bedrade WiFi punten cadeau doet, beste oplossing op de provider markt die er is op dit moment.


Ja, het is zuur @Cesare g ben ik met je eens.
En ja ze hadden beter het nummer duidelijker op de site kunnen zetten, maar tegenwoordig doet geen provider dit meer, bij Ziggo moet je ook heel erg zoeken om het nummer.
Helaas kun je juridisch hier niets tegen doen, want je hebt zelf via een andere site verbinding gezocht, maar ik heb het hier ook al eens aangekaart, dat ze het nummer duidelijker op de website moeten zetten.
Omdat het nummer zo onduidelijk en met veel moeite zichtbaar is werken ze wel die ander sites in de kaart en die verdienen er lekker aan.
 

 


Verdiepen in de digitale 'zoek' wereld kan ook erg handig zijn :joy: ​​​​​​

Ik snap dat geklaag niet.. Op welke wijze ik ook probeer te zoeken. Ik kom altijd op de juiste contact pagina van kpn of welke andere provider dan ook,.. Die doorgeefluikmethuneigenverdienmodel websites kom ik al geeneens tegen :joy:

Daarbij is dit gewoon de huidige trend. Het heeft totaal geen zin om mede forumleden of kpn af te kraken door een fout van jezelf. Die 34 euro gewoon betalen en je verlies nemen. 

Zet het juiste nummer gewoon in je telefoon en klaar. 


Een beetje begrip voor de vraagsteller zou wel mooi zijn !
Dit krijg je er van als je/men achter de handige, behulpzame, kleverige systemen aan loopt uit den verre, in dit geval de slimme, gewiekste "telefoon". Maar, daar komt bij dat kpn de contacten ontmoedigd, email of een vergelijkbaar berichten systeem heeft men weg-gemoderniseerd.
KPN zou daar als ontvanger van die dure oproepen iets aan kunnen doen, cq voor waarschuwen op basis van het nummer waar die club mee belt. Als ik een kennis aan de lijn krijg met een "raar" nummer omda-tie belt via een nummer opzoek dienst dan bel ik direct terug.


Verdiepen in de digitale 'zoek' wereld kan ook erg handig zijn :joy: ​​​​​​

Ik snap dat geklaag niet.. Op welke wijze ik ook probeer te zoeken. Ik kom altijd op de juiste contact pagina van kpn of welke andere provider dan ook,.. Die doorgeefluikmethuneigenverdienmodel websites kom ik al geeneens tegen :joy:

Daarbij is dit gewoon de huidige trend. Het heeft totaal geen zin om mede forumleden of kpn af te kraken door een fout van jezelf. Die 34 euro gewoon betalen en je verlies nemen. 

Zet het juiste nummer gewoon in je telefoon en klaar. 

Ja hoor als 70 bent zwaar hartpatiënt longkanker. Elke dag 14 tabletten slik ook 1250 mg pijnstillers en nog andere zaken in het lichaam die niet goed zijn  en ja hoor fout van mijzelf maar KPN mag wel rekening houden dat niet iedereen bij kennis is met internet en duidelijk zijn makkelijk praten jij  hoop dat het met jouw goed is hoor en ja altijd Telfort gehad al jaren nooit problemen goede service nu  eerste maand KPN en gezeik. Bekijk het maar met je fijne kpn