Skip to main content

Al jaren heb ik een kpn abonnement voor internet/ interactieve tc en telefoon

ook heb ik een. Mobiel telefoon abonnement. Hier heb ik geen klachten over.

Alleen vandaag aangekomen bij een vakantiepark van centerparks en daar voor een maand een  Hotspot  gekocht. Alleen dat werkt niet . En bij de servicedienst 0800 0414  wordt gezegd dat er helaas niets aan veranderd kan worden. Het resetten van het wachtwoord is ook niet mogelijk.

Ik ben dus enorm teleurgesteld in de service van KPN als trouwe klant.

Daarom ontvang ik graag mijn geld terug.

 

Ha @keesje55, welkom! Het zou toch gewoon moeten werken 😞. Kan je wel contact krijgen met het netwerk van de hotspot? En als je dan naar https://login.wifi.kpn.com gaat, krijg je dan ook de melding ‘Start nu'?


Sorry, het werkt voor geen meter. En ook de helpdesk  kan mij niet verder helpen en er is vanuit KPN geen enkele coulance m.b.t tot het terugstorten van de €45

ik overweg nu om als ik thuis ben naar een andere provider te gaan.


met vriendelijke groet

keesje55


Hallo @keesje55 , als KPN-klant kun je zelfs gratis van de KPN-hotspot gebruik maken, net als bij Albert Heijn. Je hebt alleen een inlognaam en wachtwoord nodig bij de hotspot op de camping.

Zie onderstaande link:

 

Altijd internet tijdens je vakantie met een hotspot (kpn.com)


Beste JanD Dank voor het meedenken.
 

weet wel dat dit in de praktijk niet werkt.Zelf maak ik wel eens een hotspot voor mijn iPad via mijn iPhone.Maar dat is uiteraard niet gratis Je gebruikt de bundel van 4G. Dus hoe/wat gratis.
De helpdesk heeft mijzelf met twee keer contact geen eensop deze mogelijkheid gewezen.Des te meer een baal moment richting de klantenservice van KPN  hotspot en een waarschuwing aan iedereen.


Dank voor deze aanvulling JanD! Jammer dat het niet lijkt te werken, @keesje55  😞. Mocht je willen dat ik er nog met je naar kijk, laat het dan gerust weten en beantwoord dan de vragen die ik hierboven stel. Als je er klaar mee bent, kan ik dat ook absoluut begrijpen. Je hebt wel iets beters te doen in je vakantie, denk ik!


Beste JanD Dank voor het meedenken.
 

weet wel dat dit in de praktijk niet werkt.Zelf maak ik wel eens een hotspot voor mijn iPad via mijn iPhone.Maar dat is uiteraard niet gratis Je gebruikt de bundel van 4G. Dus hoe/wat gratis.
De helpdesk heeft mijzelf met twee keer contact geen eensop deze mogelijkheid gewezen.Des te meer een baal moment richting de klantenservice van KPN  hotspot en een waarschuwing aan iedereen.

Hallo @keesje55 , wat ik al eerder schreef is voor klanten van en thuis- en/of mobiel abo de KPN-hotspot gratis. Zie de link. Als je van je eigen mobiel een hotspot maakt gaat het uiteraard van je databundel af.