Skip to main content

Goedemiddag,

ik heb een abonnement afgenomen bij kpn, maar op mijn contract (wat ik per mail op toegestuurd heb gekregen) staat een verkeerd huisnummer. De toevoeging van mijn huisnummer staat niet vermeldt op het contract.

Als ik de klantenafdeling bel zeggen ze me dat dit altijd zo is. Dat het systeem wat de contracten opmaakt  kan geen toevoegingen op het contract erbij zetten.

Dit is toch heel raar, Zo is mijn contract toch niet geldig ? Omdat er niet het juiste huisnummer op staat.

 

Hoe staat het in MijnKPN? Producten > Thuis (staat bij mij het huisnummer mét toevoeging al bij) > Persoons- en betaalgegevens.


Daar staat het goed, maar als ik een contract krijg dient er toch de goede gegevens op te staan ?


Dat ben ik met je eens. Anderzijds, ik heb dat contract destijds in een map gedaan en er nooit meer naar gekeken…. tot zoëven om te zien hoe het bij mij staat. Bij mij staat de toevoeging er dus gewoon bij; het kon dus (jaren geleden) wel. 

Vul je profiel ff in (klantnummer, contractant, naam, postcode, huisnummer mét toevoeging); zodra een moderator er dan aan toekomt kan die wellicht uitsluitsel geven; maar dat kan ff duren ('t heeft ook geen haast, toch?).


Hoi @Taco Janssen, Welkom op het forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk kijk ik het voor je na :-)


Beste Rob, 

Heb inmiddels al 4 collegas aan de lijn gehad. En helaas is het niet aan te passen in het contract, omdat het systeem dit zo automatisch doet.

Of ze moeten de bestelling annuleren en dan nogmaals proberen.

Maar na 3x besteld te hebben, waarvan er een aantal fout gingen en op mijn oude adres terecht kwamen, geef ik het op. Bij een firma zoals KPN kom je er niet doorheen. 

En krijg je meestal zoals in de TV serie Little Britain te zien is "sorry computer says No"

Als nu alles gaat zoals beloofd (maar na meerdere beloftes die niet nagekomen zijn, heb ik helaas ook hier een hard hoofd in) komt de 24e een monteur om alles aan te sluiten. 

Als alles dan na behoren werkt zal ik eens een gehele brief opstellen, over wat er in een jaar tijd allemaal mis is gegaan bij KPN Netwerk en KPN. Ben bang dat dit een A4tje of 7 gaat worden. Hopelijk doen jullie hier dan iets mee  waardoor andere mensen dan beter worden geholpen dan mij en mijn medebewoners van de 11 appartementen in ons appartementengebouw.


Maar @TacoJanssen heb je nu je profiel al bijgewerkt?


Nee ik ga hier geen gegevens van mij invullen, deze zijn bij KPN bekend. Wilde alleen algemene info. En als ze willen vinden dan gaat ze dat zeker lukken.


De gegevens die je invult (degene die ik eerder noemde en waar @Rob ook om gevraagd heeft) zijn alleen voor kpn moderators te zien. Zonder die info kunnen ze je niet helpen, want alleen aan je forumnaam ben je niet te herleiden naar een kpn klant. Dus óf je wilt dat moderators nog een poging doen om 't aan te passen óf je laat 't verder zo.


Sorry Henk, mijn vertrouwen in het product van KPN is er nog zeker. 

Maar mijn vertrouwen in het personeel van KPN is helemaal op. Ik heb inmiddels in het afgelopen 3 kwart jaar ongeveer 20 medewerkers gesproken en uiteindelijk hebben ze allemaal mijn vertrouwen geschaadt. Beloftes niet nagekomen, er zijn zelfs medewerkers die mij de telefoonverbinding hebben verbroken (en dat ik dan ook nog daarna krijg te horen dat in het dossier staat dat ik de verbinding had verbroken). 

 


Ps en mijn eerste vraag was eigenlijk een algemene vraag of andere dit ook hebben, dat op hun contract niet het juiste of onvolledige huisnummer hebben staan.


Tja, ik niet dus; het is dus niet algemeen, tenzij ik natuurlijk de uitzondering ben die de regel bevestigt...:thinking: