Skip to main content

Wij hebben thuis sinds ongeveer 1,5 maand een Hussel 500Mb/s abbonement. een paar weken deed het internet het prima, maar het ging snel bergafwaarts. 

Het internet viel op willekeurige momenten weg en de snelheid komt vaak niet boven de 50Mb/s (gemiddelde vandaag was 9Mb/s) 

Na een half uur gechat te hebben met KPN is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik heb al geprobeerd het glasvezel kastje te rebooten, router (Experia 10a) resetten, maar niks werkt. de enige oplossing die de helpdesk bood was een service monteur te sturen die dan vervolgens 50 euro kost (iets waar ik niet op sta te wachten) zodat diegene KPN problemen kan oplossen op mijn kosten.

Is er iets veranderd in die paar weken tijd? Heeft u bekabeld gemeten of via wifi?


Goedemiddag @Mcolle en welkom op het KPN forum :)

 

Goed dat je je probleem hier kenbaar maakt! Net als @Jeroen Ruiter ben ik in eerste instantie vooral benieuwd hoe je de snelheid meet; bekabeld of via de Wi-Fi? De snelheid van 500 Mbit/s ga je in principe alleen maar halen wanneer je dit met met een bekabelde verbinding meet. Zodra je draadloos gaat werken, verlies je altijd snelheid omdat het signaal zich door de lucht moet verplaatsen. Ik kijk in ieder geval graag eens met je mee. Zou je daarom je forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik meteen je klantdossier erbij pakken en vanuit daar kijk ik dan graag verder!


Hoi @Mcolle , ik heb niks meer van je vernomen maar ben benieuwd of je nog steeds problemen ervaart of dat het probleem inmiddels is verholpen!


Goedemiddag @Mcolle , omdat ik niks meer van je heb gehoord, ga ik dit topic sluiten. Mocht ik je toch nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat natuurlijk graag!


Reageer