Skip to main content

Ik had hiervoor alles in 1 van KPN.

Ik betaalde € 54 per maand incl korting ivm meerdere gebruikers.

Hussel werd geadviseerd, want dat was veeeeel goedkoper!

Nu het husselpakket van KPN ( 47.50- 5 euro korting ivm meerdere gebruikers) + € 6.99 voor pluspakket + € 10.00 voor interactieve TV : Ruim € 59 eu.

Dat van die 10 euro voor interactieve TV werd er niet bij verteld. Heb zelf het contract niet goed doorgelezen hoor en het gaat niet om de 10 eu, maar het is wel gewoon een vorm van misleiding omdat men zei dat ik 5 euro goedkoper uit zou zijn. Wilde men ook nog beweren dat ik nieuwe apparatuur had gekregen.

,,We geloven dat u het niet heeft gehad, maar hier staat van wel, dus we kunnen niets doen.”

Gelukkig kon een nette juffrouw van de KPN Klachtenservice er wel iets beter mee omgaan.  

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Wie heeft u dat geadviseerd? Wie zei dat u met Hussel goedkoper uit zou zijn? Een KPN medewerker? Heeft u zelf gebeld? Waarom? Wat was de aanleiding? Of heeft hij/zij u gebeld? 


Ik belde nav slecht internet en kreeg een gratis ding voor internet buitengebied. Soort versterker. Toen kreeg ik dit advies. Hussel zou goedkoper zijn. Is gewoon misleidende informatie.


Ok. Dat is dan inderdaad niet zo netjes gegaan.

Het kan wel zo zijn dat u het "ding voor internet buitengebied" niet gekregen had zonder overstap naar Hussel. Maar dat weet ik niet zeker.


Jawel. Dat was een gratis service. Er staat ook nergens bij advertenties dat de prijs ex die 10 euro is.


Jawel. Dat was een gratis service. Er staat ook nergens bij advertenties dat de prijs ex die 10 euro is.

Waar heeft u het nu over? Het ding voor internet buitengebied? Of tv?


Dat TV 10 euro kost  bovenop het hussel abonnement staat nergens. Of ik kijk niet goed.

 


Zonder Hussel geen sneller internet buitengebied!


Ok. Ik belde met een klacht en zou goedkoper uit zijn. Ik heb ook Hussel van 47.50 waar ik dan 5 eu korting op krijg. Raar  allemaal 


Zonder Hussel geen sneller internet buitengebied!

Ok. Ik had al zo'n vermoeden. Maar @Mario2T is wel met een verkeerd argument een Hussel abonnement aangesmeerd 😉


Ok. Ik belde met een klacht en zou goedkoper uit zijn. Ik heb ook Hussel van 47.50 waar ik dan 5 eu korting op krijg. Raar  allemaal 

Die 5 euro korting is omdat u ook een mobiel abonnement heeft lopen bij KPN. Of misschien meerdere, maar dat maakt niet uit.