Skip to main content

Vandaag maar weer eens mijn rekening van KPN bekeken, wat blijkt dat de € 5,- korting op Hussel internet niet erop staat terwijl ik toch het pluspakket heb. Hoe kan dat ???

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Geen antwoord van mij hierop enkel dat mijn husselkorting voor internet ook niet staan bij mijn kosten. De tv korting wel. Gaat dus gegarandeerd fout bij eerste afschrijving. Ja KPN : hoe kan dat. reageer eens


Heb je een mobiel abonnement van kpn?


Ik niet. Internet en tv. Gewoon hussel abonnement. Wat zou een mobiel abonnement ermee te maken hebben?


Gaar het hier om die 5 euro entertainmentkorting? Die krijg je alleen als je ook een mobiel abonnement van KPN hebt.


Heb je een mobiel abonnement van kpn?

Nee ik ook niet

 


Gaar het hier om die 5 euro entertainmentkorting? Die krijg je alleen als je ook een mobiel abonnement van KPN hebt.

Nee daar gaat het niet om.

Op de website stond dat men bij het HUssel pakket €5,- korting kreeg op internet bij het aanschaffen van het Pluspakket. EN wat denk je niet meer te vinden.

 


Vanaf het begin staat er dat je € 5,00 entertainmentkorting krijgt als je OOK een mobiel abonnement hebt. 


Hallo @MelskeH en @vip1965 Welkom op het KPN Forum en goed dat je je vraag hier stelt. Als ik jullie berichten lees heb ik toch sterk het vermoeden dat het over het entertainmentvoordeel gaat, dat bij de Hussel-pakketten hoort. Verklaart deze pagina het één en ander? 


Je krijgt nooit zomaar korting. Er zit altijd wel op 1 of andere manier een voorwaarde aan vast.


In mijn geval gaat het om de husselkorting eerste drie maanden. Ik heb eerste factuur gekregen. En ja hoor. Geen 20 euri korting. Slordig. Had  hier al over opgebeld drie weken geleden. Oh, komt allemaal goed mijnheer.  Nee dus. Slordig. Ook opnemen besteld. Was niet ingeregeld. Heb ik zelf maar bij besteld. Slordig. Ik had geen glasvezel aansluiting in electriciteitshok. Monteur zegt dat dit bekend was bij KPN op mijn adres. Meerdere malen aangegeven. Slordig. Tsja. Ik ben nieuw bij deze club maar vraag me af waar in hemelsnaam beland ben.


Hallo @vip1965 Je noemt nu een paar andere dingen en het wordt er voor mij veel duidelijker op wat er nu precies speelt. Je mist een korting, geef je aan. De rest is nu wel in orde? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Inmiddels heb ik contact gehad met de KPN administratie. En het wordt komende maand verrekend. Alles is inmiddels opgelost. Het is de hele gang van zaken dat mij niet bevalt. En ik vroeg me af of nog meerdere klanten ook last hiervan hadden vandaar dat ik ook reageerde op de eerste reactie. Zaterdag had ik eindelijk een doortastende tante te pakken die het begreep en de zaak heeft gecorrigeerd.


Goed om te horen dat het dan  is opgelost, @vip1965 . Ik kan me goed voorstellen dat je niet blij bent als er iets misgaat, zeker als het om je eerste rekening gaat. Vanzelfsprekend triggert mij dat, als medewerker van KPN. Ik vraag om die reden om extra uitleg en informatie, zodat de meelezers weten wat er speelt en ik adequaat kan reageren. Je vroeg ook om een reactie vanuit KPN en die geef ik natuurlijk graag. 


Reageer