Skip to main content

Ik ben denk ik 4 weken geleden gehackt heb daar van melding bij kpn gemaakt . Al mijn software weg .Kpn zegt dat het eigelijk niet kan raar want ik vlieg nog steeds regel matig van me wifi af pc geeft melding geen wifi dan weer wel dan weer niet  duidelijkheid kruig ik niet heb geen vertrouwen meer in het modem v10 heb om een ander modem gevraagt daat had kpn geen behoefte aan ik als trouwe klant ben echt teleur gesteld.

Groetjes henry


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

maar dan kijk je toch eerst naar je computer?! als daar vanalles misgaat zou ik die eerst eens helemaal opnieuw installeren. Als je gehackt bent is de kans veel groter dat dat op je computer is gebeurd dan op de kpn experia.


En een hacker gaat u echt niet pesten door zo af en toe het WiFi te verbreken ofzo hoor. Wat heeft een hacker daar aan? Helemaal niets toch?


Beste @Hensta, is het al iets meer duidelijk wat er aan de hand is? De V10 kan niet zomaar gehackt worden, vandaar dat ik zeker kan begrijpen dat mijn collega er vanuit gaat dat het iets anders is. Heb je iets aan de tips hierboven?