Skip to main content

Ik ervaar slechte kwaliteit internet sinds telfort kpn is geworden, onder telfort had ik never nooot storingen. Nu met kpn vaak storingen en tevaak wetkzaamheden die niet van te voren gemeld worden door middel van een sms wat telfort wel deed. Het domste is ook dat de werkzamheden in de raarste tijdstippengebeuren o.a.overdag of in hst weekend. D oe het dan snachts als mensen slapen. Storingen vind ik zelf niet kunnen vooral aps je 75 euro per maand betaald.  Wat is er kpn gebeurt laatste jaren van een top provider naar een slechtste provider gezakt terwijl zij hoofdbedrijf zijn in nederland.  Als je klantenservice belt krijg je ouwe tang die mij dan nog probeert te dissen met opmerkingen die niks met het hoofdprobleem te maken heeft?

Heb juist tegenover gestelde ervaring wat dat betreft, oorzaak kan ook ergens anders liggen, vermeldt in je persoonlijke profiel je postcode, wat KPN dan alleen kan zien, en dan kan je modem getrained worden. vraag dit via een forum moderator, bellen werkt vaak gewoon niet, en je krijgt iedere keer misschien iemand anders wat dus ook niet helpt op die manier….

sms moet je ook niet gebruiken, want daar maken de scammers ook gebruik van en die zitten er tussen door zonder dat je het merkt.

check eerst goed alles aan eigen kant, en als het alleen beter werkt na een reset, denk dan eens aan een betere router….

btw. je zegt storingen erger, dus bij Telfort was het ook al zo…. dat zegt ook al veel…..

en een nieuwe tang werkt beter gooi die ouwe dus weg...


Heb juist tegenover gestelde ervaring wat dat betreft, oorzaak kan ook ergens anders liggen, vermeldt in je persoonlijke profiel je postcode, wat KPN dan alleen kan zien, en dan kan je modem getrained worden. vraag dit via een forum moderator, bellen werkt vaak gewoon niet, en je krijgt iedere keer misschien iemand anders wat dus ook niet helpt op die manier….

sms moet je ook niet gebruiken, want daar maken de scammers ook gebruik van en die zitten er tussen door zonder dat je het merkt.

check eerst goed alles aan eigen kant, en als het alleen beter werkt na een reset, denk dan eens aan een betere router….


Beste eric jan,

 

heb van alles geprobeert, het heeft niet mogen baten. Die storingen blijven komen en KPN doet er niks aan. Ga toch van provider wisselen, wacht alleen af welke provider in zee gaat met NENT VIAPLAY om de formule 1 uit te zenden. Hopelijk niet KPN


Heb juist tegenover gestelde ervaring wat dat betreft, oorzaak kan ook ergens anders liggen, vermeldt in je persoonlijke profiel je postcode, wat KPN dan alleen kan zien, en dan kan je modem getrained worden. vraag dit via een forum moderator, bellen werkt vaak gewoon niet, en je krijgt iedere keer misschien iemand anders wat dus ook niet helpt op die manier….

sms moet je ook niet gebruiken, want daar maken de scammers ook gebruik van en die zitten er tussen door zonder dat je het merkt.

check eerst goed alles aan eigen kant, en als het alleen beter werkt na een reset, denk dan eens aan een betere router….


Beste eric jan,

 

heb van alles geprobeert, het heeft niet mogen baten. Die storingen blijven komen en KPN doet er niks aan. Ga toch van provider wisselen, wacht alleen af welke provider in zee gaat met NENT VIAPLAY om de formule 1 uit te zenden. Hopelijk niet KPN

Grote kans dat dat het probleem niet oplost, en het zelfde probleem blijft bestaan, want je weet ook niet WAT het probleem is.


Heb juist tegenover gestelde ervaring wat dat betreft, oorzaak kan ook ergens anders liggen, vermeldt in je persoonlijke profiel je postcode, wat KPN dan alleen kan zien, en dan kan je modem getrained worden. vraag dit via een forum moderator, bellen werkt vaak gewoon niet, en je krijgt iedere keer misschien iemand anders wat dus ook niet helpt op die manier….

sms moet je ook niet gebruiken, want daar maken de scammers ook gebruik van en die zitten er tussen door zonder dat je het merkt.

check eerst goed alles aan eigen kant, en als het alleen beter werkt na een reset, denk dan eens aan een betere router….


Beste eric jan,

 

heb van alles geprobeert, het heeft niet mogen baten. Die storingen blijven komen en KPN doet er niks aan. Ga toch van provider wisselen, wacht alleen af welke provider in zee gaat met NENT VIAPLAY om de formule 1 uit te zenden. Hopelijk niet KPN

Grote kans dat dat het probleem niet oplost, en het zelfde probleem blijft bestaan, want je weet ook niet WAT het probleem is.

Ze weten het zelf ook niet, maar ja ibterbet valt wel steedsweg terwijl telfort kpn netwerk gebruikte had ik dat probleem maar 1 keer gehad in 5 jaar tijd en nu bij kpn nog geen jaar al tig storringen en nieuwe modem, niks helpt.


Misschien dan toch een keer een monteur laten komen. Dan kan die de lijn doormeten en bekijken of daar inmiddels wat fouten in zijn geslopen. 


Hoi @Khalidh en welkom op ons forum!

Het is natuurlijk jammer om te moeten vernemen dat de overgang van Telfort naar KPN voor meer problemen heeft gezorgd. Dit zou niet moeten kunnen omdat de overgang eigenlijk puur een administratieve wijziging is geweest en niet een technische.
Ik wil graag eens met je meekijken wat er aan de hand kan zijn, zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb? Geef je nog een gil zodra je dat klaar hebt zodat ik aan de slag kan voor jou?
Â