Skip to main content

Ik heb al vele jaren een Kpn abbo waar ik rond €75,00 voor betaal. De snelheid is 200 MB. Ik haal rond de 90 mb bekabeld en draadloos. Te weinig in mijn ogen. Mijn 2 zoons hebben ieder op een verschillend adres een gratis verhoging aangeboden gekregen van 200 naar 1000 mb. Dit lijkt op willekeur. Ik wil graag weten hoe dit zit en hoe ik daar ook voor in aanmerking kom. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

@AndriesK uiteraard moet de verbinding wel geschikt zijn voor een hogere snelheid.  Het kan alleen bij glasvezel.  Dit is willekeur. Als die snelheid al mogelijk is bestaat de kans dat u die brief tzt. Overigens is het wel vreemd dat u bekabeld maar 90 haalt bij een abonnement van 200. Heeft u glasvezel?

 


Bedankt voor de reactie. Ik heb glasvezel en ik heb ook nog 2 wifi versterkers van kpn hangen. 


Kunt u met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem meten? Meten graag met de Ookla app die u vindt in de windowsstore. 


Kunt u met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem meten? Meten graag met de Ookla app die u vindt in de windowsstore. 

@AndriesK .  Wat Joep schrijft is belangrijk: Pc of laptop (met een netwerkkaart en eigen netwerkaansluiting, dus géén USB naar ethernet o.i.d. !) rechtstreeks bekabeld meten op het modem. 

Ook geen switch of Superwifi ertussen.  

Ik ben benieuwd hoe de snelheid dan is.


En het moet een 1 GB netwerk kaart zijn uiteraard.,,,