Skip to main content

Graag telefonisch cpntact. 

Ik heb een klacht en heb ongevraagd een nieuwe router ontvangen.

 

Graag telefonisch contact. 

 

*admin: privégegevens verborgen


Hallo @Moniek van Veen , haal s.v.p. z.s.m. je nummer weg binnen dit topic, het is een openbaar forum.


Je kunt contact zoeken met de KPN 0800 0402

Als je hier antwoord wilt vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Ook kun je chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

 


Hier gebeurt alles zwart op wit. De klantenservice is gratis bereikbaar.  0800-0402. Verwijder snel uw telefoonnummer voor er misbruik van wordt gemaakt. Dit forum is openbaar. 


Hoi @Moniek van Veen en welkom op ons forum!

Klachten zijn er om opgelost te worden. Ik kan het via het forum met je afhandelen (privé gegevens kun je het beste plaatsen in je forumprofiel en niet openbaar zetten) of als je liever wilt bellen is dat ook geen probleem. Dan kun je contact opnemen met 0800-0402.
Als je wilt dat ik je verder help dan zie ik graag jouw reactie tegemoet (met het liefste een ingevuld forumprofiel zodat ik direct jouw gegevens erbij kan pakken)