Skip to main content

Ik ben automatisch overgezet van xs4all naar kpn met de opheffing van xs4all. 

Nu vandaag heb ik opeens dat mijn fritzbox een rood lampje geeft. Als ik inlog op de fritzbox pagina zie ik dat de internetverbinding er niet is.

Bij "internettoegang" staat er nog steeds "internetaanbieder xs4all". Ik vroeg me af of die toegangsgegevens hetzelfde blijven...of dat misschien de oorzaak is...er stond nergens in de brief die ik bij omzetting ontvangen heb dat ik iets moest aanpassen in het modem en overgang was al weken terug…

Er is geen officiele kpn storing dus ik weet niet wat ik nu verder moet doen om mn internetverbinding te herstellen...

@Ellen1984de , dat "internetaanbieder xs4all" is absoluut niet de oorzaak.

Je kan proberen de modem even minimaal 2 minuten spanningsloos te maken en dan weer opnieuw op laten starten, als je dan nog steeds geen internetverbinding hebt zal je de storing moeten melden door te bellen naar 0800-0402 , volgens mij kan dat voor een storingsmelding 24/7.


Goedemorgen @Ellen1984de en welkom hier op ons forum!

Wat is op dit moment de stand van zaken, heb je nog altijd geen verbinding? Heb je inmiddels gebeld met 0800 0402? Indien nodig kijk ik ook vanaf hier graag even mee; zou je dan je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?


Ik ben naar bed gegaan, goed geslapen en toen was het weg. Ik heb altijd een regel: eerst een nachtje slapen dan pas verder werken aan een probleem. Haha.

 

Dank voor je hulp. Zal t storingsnummer noteren voor als ik het nog eens nodig heb. 


Ik ben naar bed gegaan, goed geslapen en toen was het weg. Ik heb altijd een regel: eerst een nachtje slapen dan pas verder werken aan een probleem. Haha.

 

Dank voor je hulp. Zal t storingsnummer noteren voor als ik het nog eens nodig heb. 

Super, fijn om te lezen @Ellen1984de en bedankt ook voor het laten weten dat het inmiddels weer werkt!

Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat dit dan vooral weten. Voor nu een hele mooie zondag toegewenst :)