Skip to main content

Na al twee weken verstoken te zijn van internet om dat de glasvezelaansluiting niet gereed is en nog steeds niet werkt, is helaas ook het tegoed van het Nood Direct Online Pakket ook op. Na meerdere bezoekjes KPn winkel, lange sessie met helpdesk medewerker van kpn.. geen extra tegoed. Inmiddels data tegoed van werk telefoon al opgemaakt en moet nu nood gedwongen bij iemand amders online gaan… o ja.. en KPN schrijft wel keurig abo geld af… kan iemand gewoon eens zn werk gaan doen ?

 

@AlexV1970 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je verbinding nog niet in orde is, en je nu ook geen data meer hebt op je Direct Online Pakket. 

Ik controleer graag of ik iets voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


done


@AlexV1970 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie inderdaad dat mijn collega een aanvraag heeft gedaan voor het opwaarderen van het noodpakket. De data wordt de eerstvolgende werkdag toegevoegd. 

Is er wellicht ook een mobiel telefoonnummer van KPN in het huishouden? 


een kpn one… van mijn werk… zoals in mn profiel…

maar… dit gaat inmiddels wel mijn vertrouwen in KPN flink schaden...Nood pakket.,, de naam zou al iets moeten zeggen. enfin.. 

ik snap werkelijk niet welke procedure het opwaarderen van dit noodpakket tegenhoudt.

aan welke boom moet ik schudden om dit voor elkaar te krijgen ? of wellicht kun jij nog wat bereiken.. 

jarenlang klant geweest… zelfs in dit ziggo bolwerk…  en dan nu dit… 

 

zucht


@AlexV1970 Ik ben het met je eens, ik vind het ook vervelend dat ik geen mogelijkheid heb om het direct op te waarderen. 

Normaal gesproken zou het direct online pakket, na het bellen van de klantenservice automatisch moeten worden opgewaardeerd. 

Op het moment dat dit om een reden niet goed gaat dan is wachten tot de volgende werkdag helaas de enige optie.Â