Skip to main content

bij herhaling krijg ik steeds dit bericht als ik op internet site zit 

logo-kpn-groot.pngb

Beste KPN klant, Gefeliciteerd!

KPN organiseert een verjaardagspromotie gedurende de komende 7 dagen ( 2.Mei -> 9.Mei ) om jouw loyaliteit te bedanken voor het kiezen voor ons als internetprovider.

We selecteren elke dag 10 gelukkige gebruikers die een exclusief geschenk van ons winnen, waaronder een gratis Apple iPhone 11 Pro, Samsung Galaxy S10, Apple Watch , omdat jij voor ons hebt gekozen En uw IP-adres 86.89.85.68 is geselecteerd geweest.

Je moet simpelweg onze anonieme vragenlijst hier onderaan beantwoorden om jouw prijs te winnen. Schiet op! 8 gebruikers hebben deze uitnodiging ontvangen en er zijn maar 2 prijzen om te winnen.

Ben je tevreden met KPN?

Erg Tevreden

Tevreden

Ontevreden

Is het een spel dat je online in de browser speelt? Ik laat het mijn kinderen niet toe om naar bepaalde sites te gaan waar je gratis spelletjes kan spelen. De advertenties die niet altijd even legaal zijn zijn zo hinderlijk en gevaarlijk dat ik daar ver van weg blijf.


Niet meer op die site komen dus. Opgelost. 


Maak de cache van jouw browser leeg en verwijder de cookies, dan zal je verlost zijn van deze vervelende popup.


dank voor jullie reacties 


Hallo @meel1950 en welkom op het Forum :) 

 

Ik zie dat je al van de nodige adviezen bent voorzien en ik kan me daar alleen maar bij aansluiten! Mocht je weer eens vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. Voor nu alvast een mooie avond toegewenst.


Reageer