Skip to main content

Ik hoop dat KPN haar telefoon-beantwoordende medewerkers in ere houdt. 

Na de superfrustrerende zoektocht voor contact die ik doorlopen heb, was het vriendelijke geduld van de jonge man die ik aan de telefoon kreeg het enige wat me er van weerhouden heeft om al mijn abonnementen, zowel zakelijk als prive, na 20 jaar klant te zijn geweest, op te zeggen...

 

Ik hoop dat KPN haar telefoon-beantwoordende medewerkers in ere houdt. 

Na de superfrustrerende zoektocht voor contact die ik doorlopen heb, was het vriendelijke geduld van de jonge man die ik aan de telefoon kreeg het enige wat me er van weerhouden heeft om al mijn abonnementen, zowel zakelijk als prive, na 20 jaar klant te zijn geweest, op te zeggen...

 

Als je jouw profiel aan vult met je gegevens kan een moderator dat mooie compliment doorgeven aan desbetreffende collega en zijn manager. Zal hij vast een goede dag van krijgen.

Ik zie het overigens niet zo snel gebeuren dat KPN geen klantenservice meer zou hebben.


KPN kampt ook net zoals bijna elk bedrijf met personeelstekorten. Het opheffen van een bemande desk zal nooit gebeuren.


Hoi @Videk, van harte welkom op ons forum!

Wat mooi om te lezen dat deze collega van de klantenservice je zo prettig te woord gestaan heeft, waardoor je niet jouw abonnementen opgezegd hebt. Als je wilt dat ik het compliment nog doorspeel, laat het gerust weten. En net als de rest hier verwacht ik ook niet dat de telefonische klantenservice op zou houden te bestaan. Die plannen zijn er niet, en zelf denk ik ook niet dat dat kan: persoonlijk contact is uiteindelijk onmisbaar in mijn ogen.