Skip to main content

Ik heb de kpn box 12 ontvangen en kan helaas geen verbinding maken met de glasvezel, er is geen stopcontact te vinden waarop deze aangesloten kan worden

 

@Gaor bel morgen even met de klantenservice van KPN (0800-0402 tussen 8 en 20u). en vraag om een monteur omdat je een probleem hebt met het aansluitpunt.

hier moet namelijk nog een Genexis NT op geplaatst worden.

 


Sorry, ik spreek geen Engels of Nederlands, dus ik kan alleen Google Translate gebruiken om te praten
Vrijdag komt de technieker langs


wacht dan even tot vrijdag. deze monteur zal de aansluiting vervangen zodat het er een wordt zoals op de foto is te zien.


Ik heb een afspraak gemaakt met de ingenieur op 20 oktober. Geen Genexis NT in doos, zal de monteur deze meenemen?

Help me het de ingenieur te vertellen, bedankt. Mijn persoonlijke gegevens staan ​​in mijn database.

klantnummer is **.

 

 

Admin: merged with your excisting topic


I made an appointment to meet with an engineer on October 20th, but I don’t have negexis nt at home. Please help me switch to an engineer. Thanks

I don't speak English or Dutch and can only communicate with me through Google Translate,

 

klantnummer is **.

 

Admin: also merged with your excisting topic


Hi @Gaor! All KPN engineers have multiple network terminals on their bus. I’m sure it will go smoothly.