Skip to main content

Hoe kan ik KPN vanuit buitenland bellen om abonnement te verlengen met 6 maanden korting. Ben bijna 50 jaar klant van KPN en haar voorgangers, maar gebruik nu de diensten nog maar enkele weken per jaar.

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoe kan ik KPN vanuit buitenland bellen om abonnement te verlengen met 6 maanden korting. Ben bijna 50 jaar klant van KPN en haar voorgangers, maar gebruik nu de diensten nog maar enkele weken per jaar.

Kan niet. Vaste klanten krijgen geen korting. Ik denk dat je beter op kunt zeggen. En nieuw af kunt sluiten als je die paar weken in Nederland bent. Daarbij kunt u dan voor € 2,50 extra kiezen voor maandelijks opzegbaar, zodat u het bijna meteen weer op kunt zeggen.


Daarbij kunt u dan voor € 2,50 extra kiezen voor maandelijks opzegbaar

Ietsjes meer, voor € 3,- p/mnd is het abonnement maandelijks opzegbaar 😉 En dat is dan waarschijnlijk goedkoper dan een paar maanden per jaar korting. 

Bron.


Wat is dan de beste oplossing wanneer ik slechts enkele keren per jaar een week in NL ben?

Kan ik na dan telkens opzeggen bij vertrek en vóór de volgende aankomst opnieuw laten activeren?

Zo ja, hoe lang van tevoren opzeggen en later vervolgens weer activeren?


Wat is dan de beste oplossing wanneer ik slechts enkele keren per jaar een week in NL ben?

Een paar keer per jaar voor 1 week in Nederland? Dat is dus niet voor een (lange) aaneengesloten periode, minstens 1 maand, thuis. Dan wordt het wat lastiger.

Kan ik na dan telkens opzeggen bij vertrek en vóór de volgende aankomst opnieuw laten activeren?

Zo ja, hoe lang van tevoren opzeggen en later vervolgens weer activeren?

1 Maand opzegtermijn. Dus is dit dan wel de beste oplossing: een maandabonnement nemen? Ook niet onbelangrijk om te weten dat er telkens voor een nieuwe order 25,- activatiekosten zijn. 

De KPN Community kan je vast helpen met informatie en adviezen. Dan is het handig om een aantal zaken te weten, zoals;

Welk abonnement heb je nu?
En wat gebruik je als je in Nederland bent? Internet, TV, bellen?
Verblijf je de rest van het jaar in een EU-land? Heb je ook diensten die je ‘meeneemt’ naar het buitenland? →  In EU-landen kun je Online tv-kijken via app of web van KPN. 
Verhuur je jouw huis aan anderen / verblijft iemand anders in je huis die gebruik (moet) maken van Internet?


Abonnement “internet -  TV - bellen” voor een aantal losse weken per jaar. Verder komt er niemand in het huis. De rest van het jaar in Spanje met glasvezel internet en schotelontvangst voor TV.


Reageer