Skip to main content

Goedemorgen, ik ben vanwege glasvezel onlangs van Ziggo overgestapt naar KPN. Internet werkt maar het lukt me niet om in de Mijn KPN-app of in de browserversie de naam van het netwerk te wijzigen. Als ik in de app op ‘wifinetwerk beheren’ klik krijg ik al dagenlang de melding ‘Er ging iets mis, probeer het later nog een keer.’ (foto 1). In de browser, dus ingelogd via Mijn KPN op mijn macbook, krijg ik, als ik de aanbevolen servicetool open een vergelijkbare melding (zie foto 2). Er staat vlak voor ik deze melding krijg dat er verbinding wordt gemaakt met ‘de Experia-box’. Ik heb echter een KPN Box 12-modem. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bij voorbaat dank.

Hoi Joris! Wat jammer dat het zo stroef loopt dan. Is het uiteindelijk nog gelukt? Je kan ook even handmatig inloggen op jouw modem om daar dan rechtstreeks de naam van het netwerk aan te passen. Kijk voor instructies dan even op onze kennisbank voor jouw type modem. Die kan je hier vinden.

Als ik of de community nog iets kan doen laat het dan weten!

Dank voor het antwoord, Remco. Het is helaas nog steeds niet gelukt dus ik zal kijken of ik rechtstreeks op het modem kan inloggen.

Dan hoor ik graag wat je bevindingen zijn Joris! Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!

Reageer